• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۶
  • شناسه خبر: 9949

زنجان، جذابیت های ویژه‌ای برای سرمایه گذاری دارد

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: استان زنجان جذابیت های خاصی برای سرمایه گذاری دارد. ایرج احمدی در دیدار با سرمایه گذار فرانسوی که قصد سرمایه گذاری در حوزه آی تی را دارد؛ اظهار داشت: استان ...

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: استان زنجان جذابیت های خاصی برای سرمایه گذاری دارد.

ایرج احمدی در دیدار با سرمایه گذار فرانسوی که قصد سرمایه گذاری در حوزه آی تی را دارد؛ اظهار داشت: استان زنجان دارای پتانسیل های معدنی و صنعتی فراوانی می باشد که از جمله آن‌ها می توان به وجود معادن غنی در استان اشاره کرد. افزون بر این، قرار گرفتن این استان در شاهراه ارتباطی ایران و اروپا و نیز همجواری با ۷ استان و نزدیکی به پایتخت آن را به یکی از جذاب‌ترین مناطق برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

وی وجود صنایع بزرگ در استان از جمله صنایع مرتبط با برق و الکترونیک مانند شرکت ایران ترانسفو (بزرگترین تولید کننده ترانس در خاورمیانه) و شرکت پارس سوئیچ را سبب تبدیل شدن زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی‌تی کشور دانست و تصریح کرد: وجود چنین سرمایه های عظیم در استان سبب گرایش جوانان استان برای تحصیل و کسب تخصص در رشته های مرتبط با برق، الکترونیک و آی تی شده و بدین ترتیب وجود نیروی انسانی متخصص و ماهر را در این زمینه فراهم ساخته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزود: جهت استفاده از توانمندی‌های نیروی انسانی، ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران؛ این شرکت اقدام به احداث شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی تی در زنجان کرد که هم اکنون زمین‌های این شهرک آماده واگذاری به متقاضیان می‌باشد.

این مقام مسئول موقعیت زمین های این شهرک را مناسب توصیف کرد و افزود: زمین های این شهرک هیچ گونه عارضه طبیعی ندارد و در موقیعت مناسبی به لحاظ مکانی قرار گرفته است.

احمدی، وجود شهرک تخصصی در زمینه برق، الکترونیک و آی تی را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: فعالیت در این حوزه علاوه بر ایجاد ارزش افزوده مناسب، به مراتب آلایندگی ها و عوارض کمتری نسبت به دیگر صنایع دارد و این مزیت مطلوبی به حساب می‌آید.

مدیرعال شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان تاکید کرد: این شرکت از حضور سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی در استان استقبال می کند و هر گونه همکاری و تسهیل‌گری لازم را در زمینه استقرار سرمایه گذاران به کار می گیرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست