• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۷
  • شناسه خبر: 9966

ارتباط زیرساختی با رسانه های استان زنجان/ تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان

پیام ملّت – استاندار زنجان با تاکید بر ارتباط زیرساختی با رسانه های استان گفت: برای پیشبرد امور نیازمند تعامل با رسانه ها هستیم و مدیران استانی باید با رسانه ها باشند. به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، دکتر ...

پیام ملّت استاندار زنجان با تاکید بر ارتباط زیرساختی با رسانه های استان گفت: برای پیشبرد امور نیازمند تعامل با رسانه ها هستیم و مدیران استانی باید با رسانه ها باشند.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، دکتر فتح الله حقیقی، در اولین جلسه دیدار با مدیران مسئول رسانه ها، سردبیران و خبرنگاران استان در سخنانی با بیان اینکه دست نیاز به سمت رسانه ها دراز می کنیم، افزود: رسانه ها باید در کنار ما باشند تا برای اصلاح امور از نقطه نظرات آنها بهره ببریم.

وی با اعلام اینکه از هرگونه انتقاد سازنده و پیشنهاد رسانه استقبال می کنیم، ادامه داد: دوست نداریم رسانه ها از ارگان خاصی تعریف و تمجید کند و تخریب با انتقاد در اصلاح امور متفاوت است.

حقیقی با تاکید بر اینکه مدیری برای بهره بردن از مدیریت اصلی و تیپ شخصیتی در امور باید همپای رسانه باشد، افزود: ارتباط تنگاتنگ رسانه ها با مردم نیز موضوع مهمی است که باید در رفع معضلات اجتماعی قدم برداریم. اعتقاد بنده بر این است که رسانه ها و خبرنگاران یک سرمایه اجتماعی هستند که باید از این ظرفیت مهم غافل نشویم.

استاندار زنجان با باین اینکه رسانه ها باید از عوامفریبی، بیکاری پنهان پرهیز کرده و در مقابل ارزش به کار را در اولویت برنامه های خود قرار دهند، یادآور شد: اگر مدیری با رسانه ارتباط نداشته باشد، قبول ندارم و باید این ارتباط دوسویه پیش رود.

وی تشکیل شورای اطلاع رسانی به ریاست معاون سیاسی- امنیتی استانداری با حضور مدیران و فرمانداران و رسانه ها را گامی در راستای شفاف سازی امور بیان کرد و گفت: در جلسات این شورا باید مدیران و فرمانداران در حضور خودم پاسخگوی سوالات رسانه ها باشند.

به گفته حقیقی، در دوره بنده روابط عمومی ها باید گام را فراتر نهاده و از نصب بنر و پلاکاردها دوری کرده و بیشتر به سمت اطلاع رسانی از سوی رسانه ها خیز بردارند.

استاندار زنجان ارتباط با رسانه را نوعی تکریم در عرصه خدمت رسانی به مردم معرفی کرد و افزود: باید از این فرصت برای بهبود و اصلاح  قدم برداریم. بنده در دوران مسئولیت ام به این باور رسیده ام که اطلاع رسانی شرط موفقیت یک مدیر و سیستم است.

وی بهره بردن از بانوان و جوانان در امور مختلف مدیریتی استان را مهم دانست و بر لزوم چابک سازی امور برای پیشبرد و تسریع در کارها تاکید کرد.

مقام عالی استان در بخش دیگر صحبت هایش برگزاری جلسه با استانداران قبلی زنجان را یادآور شد و ادامه داد: این جلسه هفته آینده در تهران برگزار می شود و امیدوارم خروجی آن برای استان تاثیرگذار باشد.

حقیقی بهره بردن از ظرفیت نخبگان را در امور مختلف اداره استان مهم دانست و افزود: در هفته آینده جلسه ای با بنیاد نخبگان استان خواهیم داشت تا از نظرات آن ها در بخش های مختلف بهره مند شویم. بی شک این طیف از جامعه توانایی هایی دارند که نباید غافل شویم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست