• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۸
  • شناسه خبر: 9979

۱۴ رئیس هیات ورزشی استان زنجان بازنشسته هستند

پیام ملّت – در حالی که وزارتخانه ورزش و جوانان بر لزوم کناره گیری روسای هیات های ورزشی بازنشسته تاکید می کند، در استان زنجان این مساله هنوز شکل عملی به خود نگرفته است. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، چند ...

پیام ملّتدر حالی که وزارتخانه ورزش و جوانان بر لزوم کناره گیری روسای هیات های ورزشی بازنشسته تاکید می کند، در استان زنجان این مساله هنوز شکل عملی به خود نگرفته است.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، چند روز قبل معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رییس هیات ورزشی یک استان بودن شغل نیست و شامل قضیه دوشغله‌ها نمی شود، اما رییس هیات نمی تواند بازنشسته باشد.

به گفته داورزنی، از ۱۵ آذر امسال دستگاه های نظارتی به شدت به این موضوع ورود و نظارت می کنند.

در همین رابطه حمید حسنی، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام اینکه روسای ۱۴ هیات ورزشی بازنشسته هستند، گفت: این در حالی است که ریاست هیات ورزشی شغل محسوب نمی شود.

وی با اعلام این خبر به گفت: روسای هیات های ورزشی افتخاری کار می کنند و حضور این افراد در راس هیات های ورزشی مزیت های خاص خودش را هم دارد.

با این شرایط باید دید۱۵ آذرماه روسای هیات های ورزشی بازنشسته استان زنجان از این قانون تبعیت خواهد کرد و یا همچنان برای مدیریت هیات های خود مشغول کار خواهند شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست