• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 10018

کشف و توانمندسازی نیروهای مومن انقلابی را برعهده داریم

پیام ملّت –  مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان زنجان با اشاره به انتقال حوزه علوم اسلامی از دانشگاه سراسری به دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این راستا ماموریت کشف و توانمندسازی نیروهای مومن انقلا ...

پیام ملّت –  مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان زنجان با اشاره به انتقال حوزه علوم اسلامی از دانشگاه سراسری به دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این راستا ماموریت کشف و توانمندسازی نیروهای مومن انقلابی را داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سعید احمدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، افزود: علوم اسلامی دارای مباحث تخصصی است که ما در این راستا برنامه داریم تا دانشجویان نگاه تخصصی به این حوزه داشته باشند.

وی با تاکید بر ورود نهاد رهبری به مباحث ماموریت گرایی، شناخت متناسب با ماموریت و نیز مهارت های متناسب با ماموریت ها بیان کرد: این رسالت را نیز بر عهده داریم که دانشجو بپذیرد، در آینده فرد موفق برای جامعه خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزاری۲ اردوی خواهران و برادران به مشهد مقدس را از برنامه های این نهاد اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه ها بیشتر با هدف ایجاد فضای صمیمی در کنار تحصیل در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

حجه الاسلام احمدی هماهنگی برنامه های فرهنگی با معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را متذکر شد و بیان کرد: نهاد تلاش دارد تا در راستای برنامه های فرهنگی در کنار نظارت بر عملکرد صحیح آنها همکاری داشته باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست