• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۳
  • شناسه خبر: 10028

هماهنگی بین اعضا از اهداف راه اندازی شورای هماهنگی شرکت های بیمه است

 پیام ملّت – رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان استان درباره فعالیت شورای هماهنگی شرکت های بیمه گفت: هدف اصلی این شورا ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین اعضا در جهت حفظ و صیانت از حقوق و منافع صنفی است. به گزارش ...

 پیام ملّترئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان استان درباره فعالیت شورای هماهنگی شرکت های بیمه گفت: هدف اصلی این شورا ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین اعضا در جهت حفظ و صیانت از حقوق و منافع صنفی است.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، احمد مظفرخرمی، ضمن تبریک ۱۳ آذر روز بیمه به همه تلاشگران صنعت بیمه  با اعلام اینکه در سال جاری این شورا با تعیین هیات رئیسه جدید فعالیت خود را ادامه می دهد، افزود: در این راستا حمایت و پشتیبانی آقای عباسچیان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز جای قدردانی دارد.

به گفته وی، در همین راستا کارگروه هایی با مشارکت کلیه شرکت های بیمه ای استان تشکیل شده و نتایح خوبی نیز به دست آمده است.

رئیس این تشکل بیمه ای بیان کرد: شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان زنجان که زیرمجموعه سندیکای بیمه گران کشور است، سال گذشته در استان زنجان راه اندازی شد.

مظفر خرمی از دیگر اهداف مهم شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان را ایجاد تعامل مناسب تر با ارگان ها و سازمان های مرتبط با صنعت بیمه از جمله قوه قضائیه، راهنمایی و رانندگی بیان کرد .

وی تربیت و آموزش شبکه فروش و بازاریابان بیمه ای ، ایجاد بستر مناسب برای اشاعه فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان را از دیگر برنامه های شورای هماهنگی بیمه ای استان در سال جای بیان کرد.

رئیس این شورا بر لزوم ایجاد فضای رقابتی سالم بین شرکت های بیمه ای تاکید کرد و یادآور شد: بی شک تعامل سازنده بین شرکت های بیمه ای زمینه مناسبی برای رونق صنعت بیمه استان خواهد بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست