• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۴
  • شناسه خبر: 10046

آموزش، موفقیت پروژه‌های منابع‌ طبیعی را تضمین می‌کند

پیام ملّت – ناظر عالی دفتر آموزش و ترویج سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اداره آموزش و ترویج را ضمانت‌دهنده و تضمین‌کننده موفقیت پروژه‌های منابع‌ طبیعی عنوان کرد. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، ...

پیام ملّت ناظر عالی دفتر آموزش و ترویج سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اداره آموزش و ترویج را ضمانت‌دهنده و تضمین‌کننده موفقیت پروژه‌های منابع‌ طبیعی عنوان کرد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، محمد‌علی فتاحی در خصوص پروژه‌های صندوق توسعه ملی در حاشیه نشست با مسئولان و دست‌اندرکاران اداره آموزش و ترویج اداره‌ کل‌ منابع‌ طبیعی استان‌ زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران، آموزش و ترویج را محوری‌ترین موضوع در فرآیند اجرای پروژه‌های سازمان متبوع دانست.

وی اظهار‌ کرد: اداره آموزش و ترویج در موفقیت پروژه‌ها نقش محوری و کلیدی دارد؛ چراکه به عنوان یک واسط میان سازمان و جوامع محلی فرآیند ورود به مناطق جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی را فراهم می‌آورد.

فتاحی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها صرفا نباید به اقدامات فیزیکی اکتفا کنیم، اضافه‌ کرد: اصل در اجرای موفق پروژه‌ها پایداری، مراقبت از پروژه حین بهره‌برداری و بهره‌مندی از آن با حفظ و حراست از پروژه است که این مهم با ورود کارشناسان آموزش و ترویج به عرصه‌ها و گفتمان با روستائیان و اطلاع‌رسانی و آگاهی به آنان محقق می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست