• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۴
  • شناسه خبر: 10053

دشت ابهر از بحرانی‌ترین دشت‌های آبی استان است

پیام ملّت – فرماندار شهرستان ابهر گفت: دشت ابهر از بحرانی‌ترین دشت‌های آبی استان است. به گزارش ایسنا، علی حیدری در بازدید مسئولان از پروژه آبخیزداری خراسانلو ابهر با بیان اینکه دشت ابهر یکی از چالش‌های اصلی آب در ا ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان ابهر گفت: دشت ابهر از بحرانی‌ترین دشت‌های آبی استان است.

به گزارش ایسنا، علی حیدری در بازدید مسئولان از پروژه آبخیزداری خراسانلو ابهر با بیان اینکه دشت ابهر یکی از چالش‌های اصلی آب در استان زنجان است، اظهار کرد: آب‌های زیرزمینی دشت ابهر طی سالیان اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری گامی مهم در راستای حفاظت از منابع آب است، ادامه داد: پنج طرح آبخیزداری در شهرستان ابهر در دست اجرا است.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح‌‌های آبخیزداری، لازمه حفاظت از سفره‌های آب زیرزمینی است، یادآور شد: در پنج روستای ابهر طرح‌های آبخیزداری در دست اجرا است که از ۱۳ میلیارد تومان اعتبارات ملی در این زمینه پنج میلیارد تومان سهم شهرستان ابهر است.

حیدری با تاکید بر اینکه دهیاران باید عزم جدی برای حفاظت از منابع آب داشته باشند، یادآور شد: امیدواریم در همه روستاهایی که امکان اجرای طرح‌های آبخیزداری وجود دارد، این طرح‌ها اجرا شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست