• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۵
  • شناسه خبر: 10075

تلاش برای رفع مشکلات کامیون داران

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امنیت کشور نبایستی تحت تأثیر بد رفتاری یک عده ای قرار گیرد اظهار کرد: مسئولان امر بایستی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن احتیاجات رانندگان بکار گیرند، چرا که ...

پیام ملّت رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امنیت کشور نبایستی تحت تأثیر بد رفتاری یک عده ای قرار گیرد اظهار کرد: مسئولان امر بایستی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن احتیاجات رانندگان بکار گیرند، چرا که زندگی امروزی منهای حمل و نقل مفهومی ندارد و نمی شود بدون استفاده از این وسیله خدمات ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه   زنجان گفت :موضوع حمل ونقل در کشور از جایگاه فوق العاده ای  برخوردار است ، تمام نظامهای حقوقی به این مهم پی برده اند و حمل و نقل زمینی در این میان نقش مهمی در اقتصاد و ارائه خدمات دارد. 

وی با بیان اینکه پایانه ها بایستی در اعلام و توزیع  بار ها به عدالت رفتار کنند افزود :ارائه خدمات روان ، درست  و رفع مشکلات رانندگان   از اولویت های مسئولان امر باشد .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه زیاده خواهی در هر صنفی خوب نیست تصریح کرد:  این زیاده خواهی ممکن است از سوی یک فرد باشد یا یک انجمن.

این مقام عالی قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود به  موضوع دریافت وجوه اضافی پایانه ها از کامیون داران  اشاره کرد و بیان داشت :با توجه به مشکلات و سختی کار این افراد اخذ وجوه اضافی قابل  توجیه نیست ، لذا اهمیت کار این قشر زحمت کش با آن شرایط سختی کار در جاده ها  بسیار بالاست و بایستی تلاش مضاعف برای رفع مشکلاتشان  صورت گیرد .

در ابتدای این  دیدار رییس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه   زنجان گزارشی از اقدامات حوزه خود ارائه کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست