• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۸
  • شناسه خبر: 10114

عدالت محوری یک مطالبه از سوی دانشجویان باشد

پیام ملّت – مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تاکید بر اشاعه عدالت محوری در بین دانشجویان گفت: در راستای حرکت عدالت محوری و پیشرفت در دهه چهام انقلاب اسلامی، این مطالبه از سوی ...

پیام ملّت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تاکید بر اشاعه عدالت محوری در بین دانشجویان گفت: در راستای حرکت عدالت محوری و پیشرفت در دهه چهام انقلاب اسلامی، این مطالبه از سوی دانشجویان بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفتگو  «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» در حاشیه مراسم روز دانشجو که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد، با یادی از شهادت ۳ تن از دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ، دانشجو را قوه محرک جامعه معرفی کرد و یادآور شد: دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر و عدالت خواه جامعه در قبال تمامیت اراضی و هویت ملی نقش مهمی داشته و دارند.

وی با اشاره به سیر تحولات جنبش های دانشجویی در گذر زمان و پشت سرگذاشتن گردنه های فراوان خاطر نشان کرد: دانشگاهیان همواره مرجع تحولات مهم در تاریخ معاصر این مرز و بوم بوده اند و این مساله در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روشن است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه مکتب امام راحل(ره) بر مبنای سه عنصر عقلانیت، معنویت و عدالت شکل گرفته است، متذکر شد: این سه عنصر در کنار هم حرکت انقلابی را معنا می بخشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تاکید بر اینکه باید جنبش های دانشجویی عدالت را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی دنبال کنند، افزود: در این راستا باید دانشجو مطالبه گری را به عنوان قشر اثرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی پیگیر باشد.

وی ادامه داد: تا زمانی که مطالبه گری از سوی دانشجو پیگیر نباشد، مسئول پاسخگو نیز نخواهیم داشت. اعتقاد دارم، دانشجو به جای پرداختن به مسائل پیش و پا افتاده این موضوع را در اولویت قرار دهد.

قرار بود دکتر حمید رضا مقدم مشاور فرهنگی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزد اسلامی واحد زنجان حضور پیدا کند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست