• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۹
  • شناسه خبر: 10142

پرداخت ۲۰۹۴ میلیارد ریال در استان زنجان تسهیلات در سال ۹۶

پیام ملّت – مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از ۱۹ هزار فقره وام به میزان ۲۰۹۴ میلیارد ریال در استان زنجان پرداخت شده است، گفت: این میزان در ۸ ماهه نخست سال جاری به رقم ...

پیام ملّت مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از ۱۹ هزار فقره وام به میزان ۲۰۹۴ میلیارد ریال در استان زنجان پرداخت شده است، گفت: این میزان در ۸ ماهه نخست سال جاری به رقم ۲۲۰۰ میلیارد ریال به تعداد بالای ۱۷ هزار فقره وام رسیده است.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، حسن خانمحمدی در نشست خبری که همزمان با ۲۲ آذر ماه سالروز تاسیس این بانک برگزار شد، با اعلام اینکه فعالیت های این بانک در ۱۱ سال گذشته در نقاط مختلف استان برای دستگیری از اقشار آسیب پذیر جامعه با نیت خیرخواهی انجام می گیرد، افزود: در این راستا رسانه ها، خیران، نهادهای دولتی و خصوصی با بانک تعامل نزدیک دارند.

وی از صدور بیش از ۱۵۳ هزار کارت از سوی این بانک در مدت فعالیت خود در استان خبر داد و یادآور شد: در این مدت ۲۶ هزار و چهارصد مورد کارت هدیه نیز صادر شده است.

خانمحمدی ارائه خدمات بانکی در۱۷ شعبه مختلف این استان در اشکال مختلف را یادآور شد و افزود: این خدمات ۷۲ نفر از پرسنل زحمتکش بانک با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه بخصوص قشر پایین دست انجام می گیرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان  با تاکید بر مشتری مداری و حفظ مشتری بر لزوم رضایتمندی مشتریان تاکید کرد و گفت: رسالت اصلی این بانک بر محور مشتری مداری و دستگیری از محرمان جامعه بنا نهاده شده است و اصولا قرض الحسنه بر این مبنا شکل گرفته است. بر این اساس بانک قرض الحسنه با ارائه طرح های مختلف قصد دارد تا تسهیلات خود را با کارمزد صفر تا ۴ درصد اعطا کند.

خانمحمدی از اجرا و تمدید طرح” مهر زرین” تا پایان آذر ماه سال جاری در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و در خصوص اهداف اجرای این طرح گفت: در راستای سیاست های اعتباری بانک و به منظور توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه در رفع احتیاجات ضروری از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، طرح “مهر زرین” از ابتدای آبان ماه سال ۹۷ در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرایی شده و تا پایان آذر ماه سال جاری نیز تمدید شده است.
وی درباره جزییات اجرای طرح” ۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: طرح”۲ وام در یک حساب” از جمله طرح هایی است که مشتریان محترم این بانک می توانند در قالب آن به صورت آنی و بدون ضامن اقدام به دریافت۲ وام قرض الحسنه با یک حساب با کارمزد ۱ و ۲ درصد نمایند.
مدیر شعب استان زنجان در خصوص جزئیات این طرح افزود: در این طرح مشتریان با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه ” ۲ در یک” از تسهیلات مرحله اول و دوم طرح بهره مند می شوند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان ادامه داد: در سپرده قرض الحسنه ویژه طرح۲ در یک تسهیلات مرحله اول پرداخت تسهیلات تا مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال با نرخ کارمزد ۱ درصد تا ۸۰ درصد ضریب تسهیلات و ۲ درصد از ۸۰ درصد تا ۹۰ درصد ضریب تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در تسهیلات مرحله دوم، پرداخت تسهیلات، طبق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک  و نرخ کارمزد ۴ درصد خواهد بود. پس از اتمام دوره بازپرداخت تسهیلات مرحله اول متقاضیان می توانند حسب نیاز خود از تسهیلات مرحله دوم به میزان میانگین باقی مانده سپرده “۲ در یک” و اقساط پرداختی، مطابق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک بهره مند شوند.

خانمحمدی در خصوص نحوه اجرای طرح نیز ادامه داد،؛ تسهیلات مرحله اول طرح مذکور بدون نیاز به ضامن بوده و دوره بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه می باشد و پس از افتتاح سپرده ۲ در یک و واریز وجه به سپرده، قابل پرداخت خواهد بود.

وی در خصوص تسهیلات مرحله دوم طرح ۲ در یک افزود: مشتری می تواند پس از تسویه کامل تسهیلات مرحله اول نسبت به درخواست تسهیلات مرحله دوم، طبق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک اقدام نماید.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان در این زمینه گفت: نرخ کارمزد برای تسهیلات مرحله دوم طرح فوق ۴ درصد از محل منابع بانک بوده و تشکیل پرونده تسهیلاتی و اخذ تضامین و وثایق این مرحله از طرح طبق روال جاری بانک خواهد بود.

خانمحمدی با تاکید بر مشارکت در طرح همیاران مهر گفت: مبالغ جمع آوری شده در این طرح در زمینه های عام المنفعه از جمله اشتغال جوانان، بهداشت و درمان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال زندانیان جرایم غیرعمد،بازسازی و توسعه روستاها و مناطق محروم و احیای زیرساخت های سنتی همچون قنات ها، مراکز فرهنگی، تاریخی و هنری به کار می رود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست