• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۰
  • شناسه خبر: 10153

تشکل ها نباید به شهدا با عینک سیاسی نگاه کنند

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان  گفت: جریان ها و تشکل ها نباید به شهدا با عینک سیاسی نگاه کنند و شهدا متعلق به یک حزب و جریانی نیستند، بلکه متعلق به ارزش ها و کلیه نظام هستند. حجت الاسلام والمسلمین صادقی ن ...

پیام ملّت رییس کل دادگستری استان زنجان  گفت: جریان ها و تشکل ها نباید به شهدا با عینک سیاسی نگاه کنند و شهدا متعلق به یک حزب و جریانی نیستند، بلکه متعلق به ارزش ها و کلیه نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در در دیدار تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان ضمن تبریک ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو به کلیه دانشجو یان افزود: این روز متعلق به محیط دانشگاه و دانشجو نیست، بلکه همه باید در مقابل نفوذ و استبداد ستیزی حرکت کنند و وظیفه همه این است که این روز را گرامی بداریم و از اهداف و آرمان های این حرکت عظیم بگوییم و عمل کنیم.

وی حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان افزود :آنچه در آن خیر و برکت است در کار جماعت و وحدت است و آنچه در آن خیر نیست  تفرقه   است و دشمن تلاش می کند ازهر گونه نفوذ برای رسیدن به اهداف پلید خود  استفاده نماید و طبقات مختلف مردم بایستی از حرکت و محوریت این روز ارزشمند  الگو برداری نمایند.

این مقام عالی قضایی استان با تأکید بر این نکته که امام راحل و مقام معظم رهبری مکررا تأکید بر وحدت و کار جماعت داشتند، خاطر نشان کرد :در حین داشتن وحدت ممکن است سلایق متفاوتی در جریانها و افراد وجود داشته باشد که در این صورت نیزوحدت و مقابله با یک دشمن واحد بایستی مورد توجه قرار گیرد چون داشتن وحدت برای عقب راندن دشمن خیلی مهم می باشد.

رییس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم  و قیام ملت برای سرنگونی رژیم طاغوت  چه هزینه هایی را در برداشت، چه خون هایی پای این نظام و انقلاب ریخته شد و ما امروز برکات و توفیقات بسیار ارزشمندی که به برکت انقلاب اسلامی  برای کشور داشته آگاه هستیم که بایستی حافظ و ادامه دهنده راه باشیم.

وی با بیان اینکه امروز با  اطاله دادرسی در مجموعه قوه قضاییه مواجه نیستیم افزود: اجرای عدالت و احکام اسلامی باید سریعا اجرا شود و شما در این راستا اجرای حکم محکومین در  روزهای گذشته  در زنجان را ملاحظه کردید و قوه قضاییه در اجرای احکام اسلامی هیچ تبعیضی را نمی پذیرد  و فقط تابع قانون است.

در ابتدای این دیدار صمیمی و گرم که به مدت دو ساعت  طول کشید، تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان به بیان نظرات، ارائه مشکلات و برخی مسائل در دانشگاه و استان پرداختند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست