• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۰
  • شناسه خبر: 10155

سیستم آبیاری قطره ای در شهرک صنعتی اشراق عملیاتی می شود

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان از اجرای عملیات سیستم آبیاری قطره‌ای فضای سبز در شهرک صنعتی اشراق زنجان خبر داد. ایرج احمدی، با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در شهرکهای صنعتی استان گفت: در برهه کنو ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان از اجرای عملیات سیستم آبیاری قطره‌ای فضای سبز در شهرک صنعتی اشراق زنجان خبر داد.

ایرج احمدی، با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در شهرکهای صنعتی استان گفت: در برهه کنونی بحران آب جدی است و همه باید در مسیر اصلاح الگوی مصرف این ماده حیاتی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به این موضوع که شهرک صنعتی اشراق زنجان یکی از شهرک های پیشرو در زمینه فضای سبز در کشور است، تصریح کرد: با توجه به مسایل پیش آمده و تجربه سال های اخیر و نیز مشکل کمبود آب، ضرورت تغییر سیستم آبیاری فضای سبز در این شهرک و نیز سایر شهرک های صنعتی احساس می‌شد که در نهایت تصمیم به اجرای عملیات سیستم آبیاری قطره ای در شهرک صنعتی اشراق گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه این شهرک آبروی شهر زنجان و به نوعی ویترین صنعت استان می باشد اظهار داشت: قصد داریم ضمن صرفه جویی در مصرف آب فضای سبز این شهرک را دوباره احیا کنیم.

احمدی استفاده از پساب تصفیه خانه جهت آبیاری فضای سبز در شهرک های صنعتی استان را موضوع مهمی عنوان و تصریح کرد: البته این کار در چند شهرک صنعتی استان از جمله شهرک صنعتی نوآوران و اشراق زنجان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان بر لزوم حفظ محیط زیست همراه با توسعه صنعت در استان تاکید و اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی نعمت هایی هستند که خداوند به عنوان امانت در اختیار ما قرار داده و ما نیز می‌بایست آن را به نسل های آینده تحویل دهیم.

وی ادامه داد: در راستای رسیدن به این مهم، شرکت شهرک های صنعتی استان استقرار واحدهای دانش بنیان و بدون آلایندگی را جزو برنامه های خود قرار داده است. همچنین در حال حاضر در شهرک صنعتی اشراق زنجان، استقرار صنایع تا رده ۳ زیست محیطی امکان پذیر است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست