• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۲
  • شناسه خبر: 10190

نبود حمایت بخش خصوصی از پروازهای استان زنجان

پیام ملّت – مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه آژانس های مسافرتی استان زنجان به هزینه‌های حداقلی از فروش بلیت روی آورده اند، گفت: برخی از آژانس ها مسافران استان را به استفاده از فرودگاه سایر استان ها تشویق می کنند تا ...

پیام ملّت مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه آژانس های مسافرتی استان زنجان به هزینه‌های حداقلی از فروش بلیت روی آورده اند، گفت: برخی از آژانس ها مسافران استان را به استفاده از فرودگاه سایر استان ها تشویق می کنند تا قیمت کمتری بابت بلیت بپردازند.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، محمد قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در جلسه شورای حمل و نقل استان زنجان با اشاره به اینکه پروازها به مقصد کیش،مشهد و عتبات عالیات باید به شکل چارتری انجام شود، افزود: آژان های مسافرتی رغبتی برای این کار ندارند.
به گفته وی، فرودگاه زنجان امکانات کامل را دارد که اعزام حجاج یکی از فعالیت های فرودگاه می باشد که از این طریق ۱۵۰۰ نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر فرودگاه زنجان اظهار کرد:متولیان استان به ویژه در بخش گردشگری باید پیگیری های لازم را انجام دهند تا هر چه زودتر پروازهای داخلی استان را با شرکت های هواپیمایی برقرار کنیم.
قاسمی افزود: ظرفیت حمل و نقل هوایی در حوزه انتقال بار نیز بسیار مورد توجه است که شرکت های سرمایه گذاری باید از این بستر بهره ببرند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست