• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 10230

توجه به اجرای احکام صادره ضروری است

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه احکام صادره در استان اجرایی می‌شود،گفت: در این راستا هیچ کوتاهی را نمی پذیریم. حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با ائمه جمعه استان که در دفتر ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه احکام صادره در استان اجرایی می‌شود،گفت: در این راستا هیچ کوتاهی را نمی پذیریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با ائمه جمعه استان که در دفتر رییس کل دادگستری استان  برگزار شد، ضمن تقدیر از حمایت‌های ائمه جمعه از سیاست‌ های جاری قوه قضائیه چه در خطبه‌های نماز جمعه و چه در سایر جلسات اظهار کرد: استان زنجان دارای پیشینه و فرهنگ بسیارغنی و برخوردارازعلمای فرهیخته و دلسوز است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و خدمت صادقانه به  مردم  استفاده  بهینه کرد، چرا که توصیه یک امام جمعه می‌تواند موانع بسیاری را از سر راه بردارد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید برحفظ کانون خانواده و لزوم نگرش جدید به محکومین مالی خصوصا محکومین مهریه اظهارداشت: اصول اخلاقی و احکام اسلامی حفظ کانون خانواده است و تاکید بنده به همکاران در همه حوزه‌های قضایی توجه و اهتمام به این نوع نگرش‌هاست.

در ابتدای این جلسه ائمه جمعه استان ضمن تاکید برجایگاه مهم قوه قضائیه  از اقدامات ارزشمند رییس کل دادگستری استان در سطوح ملی و استانی در راستای  تنظیم امور قدردانی  کردند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست