• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۶
  • شناسه خبر: 10248

مشترکان برای جلوگیری از یخ زدگی کنتورهای آب اقدام کنند

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پی بارش های اخیر و کاهش محسوس دما و احتمال بروز یخبندان مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جهت حلوگیری از یخ زدگی کنتورهای آب منازل خود اقدام کنند. علیرض ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پی بارش های اخیر و کاهش محسوس دما و احتمال بروز یخبندان مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جهت حلوگیری از یخ زدگی کنتورهای آب منازل خود اقدام کنند.

علیرضا جزء قاسمی از مشترکان درخواست کرد، به منظور جلوگیری از شکستگی لوله ها و یخ زدگی کنتور آب در فضای باز، آن را با پوشش مناسب از قبیل گونی، موکت، پشم شیشه و سایر الیاف مصنوعی مناسب محافظت کنند.

وی افزود: مشترکان باید در زمان بروز یخبندان از مواردی همچون ریختن آب جوش بر روی کنتور و روشن کردن آتش در حوضچه آن جهت رفع یخ زدگی به طور جدی خودداری کنند.

این مسئول همچنین از مشترکان خواسته است از باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی کنتور و لوله ها که موجب هدررفت آب می شود، خودداری کنند تا امکان آبرسانی به دیگر شهروندان نیز فراهم باشد.

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور بر روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که مشترکین باید در این فصل نسبت به انجام آن اقدام کنند.

 وی خواسته شهروندان توجه کنند در صورت یخ ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد: شهروندان استان زنجان در صورت بروز هر گونه حادثه ای می توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ تماس حاصل کرده و نسبت به گزارش حوادث و اتفاقات آب اقدام کنند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست