• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۱
  • شناسه خبر: 10330

۱۵۴۲ مورد طلاق در ۹ ماه سال جاری

پیام ملّت – مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اعلام اینکه در ۹ ماهه نخست امسال ۱۵۴۲ مورد طلاق در استان زنجان روی داده است، گفت: این در حالی است که در سال گذشته میزان طلاق در استان ۲۴۱۲ مورد روی داده است. به گزارش «پ ...

پیام ملّت مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اعلام اینکه در ۹ ماهه نخست امسال ۱۵۴۲ مورد طلاق در استان زنجان روی داده است، گفت: این در حالی است که در سال گذشته میزان طلاق در استان ۲۴۱۲ مورد روی داده است.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، سید علی شفیعی در نشست خبری با اشاره به وقوع۴۸۱۵ مورد وفات در سال گذشته اعلام کرد: در این مدت بیش از ۲۰ هزار ولادت انجام گرفته است.

وی با اعلام اینکه۲۷ درصد مردم استان دارای کارت هوشمند نیست، افزود: بی شک اخذ این کارت از سوی شهروندان موجب می شود تا سوءاستفاده از مسائل مالی و بیمه ای به حداقل برسد و امید داریم مردم باقیمانده نیز نسبت به گرفتن آن همت گمارند.

شفیعی با اشاره به صدور۲۰ روزه کارت اولی ها و افرادی فاقد کارت ملی در کمتر از۱۵ تا ۲۰ روز بیان کرد: افراد دارای کارت ملی کاغذی نیز با مراجعه به پست بانک ها می توانند، نسبت به گرفتن کارت هوشمند اقدام کنند.

 مدیر کل ثبت احوال استان زنجان در پاسخ به سوالی درباره نبود هماهنگی بین بانک ها در اقدام مالی افراد اظهار کرد: این قبیل افراد مراجعه کننده به بانک ها با اخذ شماره سریال می توانند، نسبت به رفع مشکلاتت بانکی برای شناسایی هویت دست به کار شوند.

وی تاخیر پیش آمده در صدور کارت های ملی هوشمند را ناشی از تحریم ها و نبود مواد اولیه آن اعلام کرد و ادامه داد: با امضای قرارداد با یک شرکت خارجی مسائل سد راه صدور کارت های دور جدید هوشمند رفع شده است.

شفیعی در خاتمه صحبت هایش از پیشرفت۵۰ درصدی ساختمان ثبت احوال شهرستان زنجان خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به نگهداری اسناد هویتی در اداره شهرستان تامین اعتبار برای ادامه پروژه ضروری است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست