• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 10347

تنها استخر ابهر بسته است

پیام ملّت – تنها استخر ابهر به دلیل داشتن نیاز به تعمیرات، در حال حاضر بسته است. به گزارش ایسنا، شنا يكی از محبوب‌ترين ورزش‌ها در بين اقشار مختلف مردم است که همواره با استقبال زیادی در بین مردم مواجه بوده است. شنا ...

پیام ملّت تنها استخر ابهر به دلیل داشتن نیاز به تعمیرات، در حال حاضر بسته است.

به گزارش ایسنا، شنا يكی از محبوب‌ترين ورزش‌ها در بين اقشار مختلف مردم است که همواره با استقبال زیادی در بین مردم مواجه بوده است.

شنا تنها یک ورزش نیست، بلکه در کنار کارکرد ورزشی کارکرد درمانی نیز دارد و برای افرادی که با بیماری‌هایی نظیر دیسک کمر، آرتروز، پوکی استخوان پیشرفته، کشیدگی و پارگی عضلات، افراد دیابتی و افراد دچار فشارخون بالا دست و پنجه نرم می‌کنند نیز مفید است.

با توجه به کارکردهای این ورزش و طرفداران زیادی که دارد وجود یک استخر استاندارد و خوب در همه شهرها می‌تواند جز یکی از ضروریات باشد. در شهرستان ابهر یک استخر در حال فعالیت است که این استخر نیز تعطیل بوده و پای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته را لنگ گذاشته است.

استارت تعطیلی استخر ابهر زمانی زده شد که یک جوان هیدجی جان خود را در استخر دست داد که برای بررسی‌های بیشتر دستور پلمب این استخر از سوی متولیان امر صادر شد.

بعد از رایزنی‌های فراوانی که برای بازگشایی استخر صورت گرفت این بار استخر ابهر به دلیل داشتن نیاز اساسی به تعمیرات در حال حاضر به روی علاقه‌مندان بسته است.

در همین رابطه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به اینکه استخر ابهر نیاز به تعمیرات اساسی دارد، عنوان کرد: موتورخانه استخر از جاهایی است که نیاز به بیشترین تعمیرات دارد.

سید جعفر ایوار با اشاره به اینکه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای تعمیرات استخر نیاز است، عنوان کرد: این استخر بسته است، اما تلاش می‌شود با پیگیری‌های صورت گرفته و انجام تعمیرات در صورت مهیا بودن بسترهای لازم طی حداقل ۲ الی ۳ هفته آینده بازگشایی شود.

وی با اشاره به فوت یک جوان در استخر، عنوان کرد: علت فوت از سوی پزشکی قانونی هنوز اعلام نشده است.

با توجه به کارکردهای ورزش شنا به‌ویژه در حوزه درمان بیماری‌ها، بازگشایی تنها استخر ابهر از مطالبات مردم این شهرستات از مسئولان است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست