• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۳
  • شناسه خبر: 10363

حفظ و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

پیام ملّت –  مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت : مراکز آموزش عالی موتور محرکه توسعه همه جانبه کشورها هستند و این مراکز علمی نقش مهمی در مناسبات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند و مسیر توسعه کشور را مشخص می کنند ...

پیام ملّت –  مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت : مراکز آموزش عالی موتور محرکه توسعه همه جانبه کشورها هستند و این مراکز علمی نقش مهمی در مناسبات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند و مسیر توسعه کشور را مشخص می کنند.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، دکتر محمدرضا مردانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان که در محل سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به رشد کیفی و کمی مراکز دانشگاهی کشور در۴ دهه گذشته افزود : پیشرفت های حاصل شده در بخش های مختلف هسته ای، فناوری های نانو،فناوری های بایو، علوم پزشکی، فضایی و دفاعی در حالی به دست آمد که در دهه های گذشته تحریم ها بر کشور حاکم بود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد : توسعه علمی کشور مرهون مجاهدت های جامعه علمی و اساتید دانشگاه ها است بگونه ای که در برخی حوزه ها جزو چند کشور مطرح جهان هستیم و این توفیق در سایه تحقیق و پژوهش حاصل شده است.

مردانی ، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از پیکره های اصلی آموزش عالی کشور معرفی کرد که در دهه های گذشته با ورود سونامی کنکور توانسته خلا علمی کشور را پر کند.

به گفته این مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی ، مرکز علمی کشور در کنار فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و تربیت دانشجو در زمینه نهادینه کردن فرهنگ و علم دینی قدم های موثری برداشته اند.

مردانی با تاکید بر نقش مهم و اثرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در رفع نیازهای علمی و پژوهشی کشور یادآور شد: با توجه به ضرورت های کشور دانشگاه به سمت نیازهای اساسی و مورد نیاز منطقه ای و کشوری پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به مساله اشتغال و کارآفرینی و شناسایی نیازهای منطقه ای ورود به مباحث تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی اهمیت مضاعف دارد.

مدیر کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد : تربیت نیروی انسانی کارآمد ، افزایش کیفی و کمی دانش ، تربیت و تعالی فردی و اجتماعی جزو ارکان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و خروجی این ارکان در رشد استاد خودساخته با عزم آهنین و دانشجویان نقش آفرین نمود پیدا می کند.

مردانی تصریح کرد : حفظ و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان اولویت نخست در واحدهای دانشگاهی در ترسیم اهداف و برنامه های آتی دانشگاه مورد توجه مدیران و اساتید و کارکنان و دانشجویان می باشد.

مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از دوران مسئولیت یدالله رجائی قاضلو قدردانی و علیرضا فیروز فر را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان معرفی کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست