• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 10395

۳۹ پروژه در استان زنجان عملیاتی می شود

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه از مجموع تمامی پروژه های در دست اجرای استان زنجان، ۳۹ پروژه در استان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد،گفت: از این ۳۹ پروژه تعیین شده، ۲۷ مورد با بودجه ملی ۱۲ پروژه از طر ...

پیام ملّت استاندار زنجان با بیان اینکه از مجموع تمامی پروژه های در دست اجرای استان زنجان، ۳۹ پروژه در استان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد،گفت: از این ۳۹ پروژه تعیین شده، ۲۷ مورد با بودجه ملی ۱۲ پروژه از طریق بودجه استانی قابل اجراست و به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

فتح اله حقیقی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه ۵ پروژه مهم از ۳۹ پروژه تعیین شده، در حوزه راهداری و حمل‌ونقل استان زنجان پیگیری و اجرا می شود، گفت: با تکمیل و اجرای این پروژه ها، علاوه بر بهبود راه های مواصلاتی شهرستان های استان زنجان، مسیرهای ارتباطی استان با سایر استان های همجوار نیز اجرایی خواهد شد.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: بخش دیگری از پروژه های استان نیز قابل واگذاری است که ۲ مورد از آن ها در خرم‌دره احصاء شده و مراحل واگذاری تمامی پروژه ها در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر خرم‌دره برای رفع مشکل دفع فاضلاب این شهرستان، آبرسانی به ابهر و خرم‌دره، تکمیل شهرک صنعتی خرم دره و برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل کارخانه های این شهرستان از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برای خدمت به مردم خرم دره است که از سوی مدیریت عالی استان به آن ها اشاره شد.

حقیقی با تاکید بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف مدیرانی که بصورت سرپرست در ادارات شهرستان خرم‌دره مشغول فعالیت هستند، افزود: فرماندار این شهرستان می بایست حداکثر ظرف مدت ۲ ماه در پیگیری استقرار مدیران غیربومی و تعیین تکلیف وضعیت سرپرستان ادارات شهرستان اقدام نموده و اسامی مدیرانی که بیش از ۱۰ سال در پست های مدیریتی خود باقی مانده اند اعلام کند تا با اولویت از جوانان تازه نفس و مدیران بومی شهرستان در پست های مدیریتی استفاده شود.

وی با بیان اینکه، شاید میزان جمعیت این شهرستان اندک باشد ولی خرم دره ویژگی های ممتاز و ظرفیت های بالای صنعتی و کشاورزی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: خرم دره مهد دلاوران است و با وجود ۱۱۸ شهید، ۳۱۷ جانباز و ۲۷ آزاده سرفراز نشان داده که مردم این دیار در ایثارگری هم پیشرو بوده اند.

استاندار زنجان به بالا بودن آمار مشارکت مردم شهرستان خرم‌دره در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نظیر انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان خرم‌دره علاوه بر برخورداری از ظرفیت های عظیم گردشگری و صنعتی، مردمانی صلح جو، متمدن، مشارکت‌جو، عاقل و شریف دارد که مهمترین سرمایه و نعمت این شهرستان به شمار می آیند.

مقام عالی اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به هجمه های استکبار و استبداد جهانی اشاره کرد و گفت: فشارهای اقتصادی داخلی و برخی مسائل موجود در داخل کشور نباید موجب سوء استفاده دشمنان شود.

حقیقی ادامه داد: بزرگنمایی مشکلات موجب یاس و ناامیدی مردم و برهم زدن آرامش درونی جامعه می شود لذا دشمن درصدد کم‌جلوه‌دادن دستاوردها و بزرگنمایی کاستی ها بویژه در حوزه های اقتصادی و اجتماعی است لذا باید با هوشیاری مراقبت کنیم.

مقام عالی اجرایی استان تصریح کرد: در آستانه دهه فجر امسال باید با تهیه برنامه ها و کلیپ هایی به بیان توفیقات نظام جمهوری اسلامی طی چهل ساله اخیر بپردازیم و دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف را به جوانان بازگو کنیم و نشان دهیم که ایرانیان با حفظ انقلاب و هویت دینی خود، هرگز سرسپرده بیگانگان نبوده و تنها با نسخه شفابخش اسلام در دنیا رشد کرده و سربلند شده است.

وی خون شهیدان را تنها حقیقت آشکار تاریخ بیان کرد و افزود: باید مقوّم های وحدت بخش در جامعه را با افزایش اعتماد، اتحاد و مشارکت مردم ارتقاء دهیم و ضمن انتقادهای موجود بر برخی کاستی ها، دستاوردها را هم بیان کنیم و انضباط کلامی را همواره رعایت نماییم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در دهه فجر، دور دوم شهرستان ها آغاز خواهد شد و تا سال آینده از تمامی بخش ها و روستاهای بزرگ استان بازدید می کنیم، خاطر نشان کرد: حضور و تلاش اعضای شورای تامین بستر و زمینه لازم برای تامین امنیت شهرستان جهت جذب سرمایه گذاری و توسعه را فراهم می کند که جای تقدیر دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست