• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 10418

دیدار استاندار زنجان با مقامات کشوری

پیام ملّت – با هدف پیشبرد برنامه های توسعه ای بخش صنایع، معادن و تجارت استان زنجان در دیدار استاندار زنجان با وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم بررسی شد. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، در این دیدار ط ...

پیام ملّتبا هدف پیشبرد برنامه های توسعه ای بخش صنایع، معادن و تجارت استان زنجان در دیدار استاندار زنجان با وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم بررسی شد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، در این دیدار طرح ها و برنامه های توسعه و رشد حوزه های صنایع، معادن و تجارت در زنجان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های خاص این استان مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به استقرار معادن متعدد فلزات سنگین به ویژه سرب و روی در استان زنجان و مسائل ناشی از وجود این معادن و نیاز کشور به تامین مواد اولیه بسیاری از کارخانجات صنعتی،  پیگیری رفع مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین در دیدار استاندار زنجان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مسائل مربوط به تامین اعتبار طرح ها و برنامه های توسعه ای استان زنجان بررسی شد.

وی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، به تشریح وضعیت اعتبارات ابلاغی و تخصیص یافته به استان زنجان پرداخت.

طرح مهمترین پروژه های در دست اجرای استان و پیگیری مسائل اعتباری این پروژه ها از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی استاندار زنجان در دیدار با معاون رئیس جمهور بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست