• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 10411

پیام تسلیت جان باختن دانشجویان و درگذشت آیت الله شاهرودی

پیام ملّت – بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی حادثه‌ی مصیبت‌بار درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، بسیج اساتید این دانشگاه در پی حادثه‌ی م ...

پیام ملّت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی حادثه‌ی مصیبت‌بار درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، بسیج اساتید این دانشگاه در پی حادثه‌ی مصیبت‌بار درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خبر حادثه‌ غم‌بار واحد علوم و تحقیقات که به درگذشت و زخمی‌شدن تعدادی از دانشجویان عزیز انجامید بسیار دردآور و تأسف‌بار بود. بسیج اساتید ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه‌ دانشگاهی، به همه‌ بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب می‌کنیم.

همچنین در پیامی دیگر ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله شاهرودی نوشته است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت ‌الله حاج سيدمحمود هاشمی شاهرودی(ره) موجب تالم و تاثر خاطر اساتید و نخبگان دانشگاهی گردید ،این مصیبت غم بار را به محضر امام زمان (عج )،رهبرمعظم انقلاب و مردم شهیدپرور ايران تسلیت عرض می‌نماییم. از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم ربانی و مجاهد، غفران و  رحمت الهی و علودرجات و برای بيت معزز ايشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایيم».

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست