• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 10433

۸ كيلوگرم ماده مخدر «گل» در ایجرود کشف شد

پیام ملّت – جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف بيش از هشت كيلوگرم ماده مخدر از نوع «گل» توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايجرود خبر داد. جعفر کردلو در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرس ...

پیام ملّت جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف بيش از هشت كيلوگرم ماده مخدر از نوع «گل» توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايجرود خبر داد.

جعفر کردلو در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود از فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع ماده مخدر از نوع گل مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از محور بیجار به زنجان به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به یکی از شهرها منتقل و توزیع کند.

وی عملیات دستگیری این متهم آغاز و با هدایت اطلاعاتی و فنی متهم در محور فرعی زنجان بیجار دستگیر و خودروی توقیف و در بازرسی تخصصی از این خودرو، مقدار هشت کیلوگرم ماده مخدر از نوع گل که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کنند.

کردلو افزود: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست