• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 10442

جان باختن دانشجویان واحد علوم و تحقیقات ضایعه ای بزرگ برای کشور بود

پیام ملّت – سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: جان باختن ۹ تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضایعه ای سنگین برای جامعه دانشگاهی و ملت بزرگ ایران و سایه غمی سترگ بر آسمان دانشگاه آزاد ...

پیام ملّتسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: جان باختن ۹ تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضایعه ای سنگین برای جامعه دانشگاهی و ملت بزرگ ایران و سایه غمی سترگ بر آسمان دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، دکتر علیرضا فیروزفر در حاشيه مراسم یاد بود جان باختگان و دعا براي شفاي مصدومان واحد علوم و تحقیقات در مهدیه واحد زنجان افزود: دانشجویان سرمایه های ارزشمند کشور هستند.

وی تصریح کرد : حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات و جان باختن تعدادی از دانشجویان  و مصدومیت تعداد دیگری از آنان واقعه ای غم انگیز برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس واحد زنجان با اشاره به پیام تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری(مد ظله العالي) برای این حادثه گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه و باور عمیقی به قشر دانشجو و جوان دارند و پیام معظم له تسلی بخش رنج و درد حاصل از اين واقعه شد.

وی با اشاره به حضور دکتر طهرانچی در محل حادثه گفت : رئیس عالی دانشگاه در اولین لحظه های این اتفاق ناگوار در محل حضور پیدا کردند و به عنوان یک امدادگر به یاری مصدومان شتافتند و همچنین جناب اقاي دکتر ولایتی رئیس محترم هیات امنای دانشگاه در بیمارستان هایی که مصدومان بستری شده بودند حضور پیدا کردند و پيگير  امورات بودند.

  دکتر فیروز فر گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه ای غم انگیز و دردناک جمعی از اعضای خانواده خویش را از دست داد و تعدادی از فرزندان نخبه این مجموعه بزرگ و فاخر نيز مصدوم شدند . سایه سنگین این درد و رنج بر سپهر آبی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سایه افکنده است و دانشگاه و دانشگاهیان را در ماتم از دست دادن فرزندان وطن فرو برده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در پایان برای درگذشتگان علو درجات و رحمت واسع و برای مصدومان شفای عاجل آرزو کردند.

مراسم یادبود جان باختن دانشجویان واحد علوم و تحقیقات و دعا برای شفای مصدومان حادثه این واحد دانشگاهی در واحد ها و مراکز استان زنجان برگزار شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست