• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۷
  • شناسه خبر: 10445

بازدیدهای سرزده استاندار از مراکز خدماتی شهر زنجان

پیام ملّت – استاندار زنجان در آخرین روز هفته و در ادامه بازدیدهای سرزده خود، از چندین مرکز خدماتی، امدادی و رفاهی داخل و حاشیه شهر زنجان بازدید کرد. فتح‌الله حقیقی  در ادامه بازدیدهای سرزده خود، این‌بار ابتدا به مر ...

پیام ملّت استاندار زنجان در آخرین روز هفته و در ادامه بازدیدهای سرزده خود، از چندین مرکز خدماتی، امدادی و رفاهی داخل و حاشیه شهر زنجان بازدید کرد.

فتح‌الله حقیقی  در ادامه بازدیدهای سرزده خود، این‌بار ابتدا به مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رفت تا از طریق مانیتورهای این مرکز، در جریان وضعیت تردد در جاده‌های استان قرار گیرد.

وی سپس به‌طور سرزده از مرکز مدیریت بحران شهرداری زنجان بازدید کرد و سپس به پاسگاه پلیس‌راه اتوبان زنجان – تبریز رفت و ضمن بازدید از وضعیت ترافیکی و عبور و مرور اتوبان، به کارکنان پرتلاش این مرکز خداقوت گفت.

بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین، حضور در مجموعه تاریخی بازار زنجان، نظارت بر اقدامات انجام شده در بازار و بازدید از تاسیسات و زیرساخت‌ها و استحکامات این مجموعه تاریخی در یک روز بارانی، از دیگر برنامه‌های استاندار زنجان بود. حقیقی در عبور از پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان، ضمن بیان صمیمانه “خداقوت” به پاکبانان و ماموران تلاشگر شهرداری زنجان، با مردم نیز از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، پس از بازدید سرزده از مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، پاسگاه پلیس‌راه، بازار و سبزه‌میدان، به برخی از رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا در زنجان سر زد تا ضمن بازدید از قیمت عرضه غذاها، از نزدیک در جریان نحوه طبخ و نوع مواد اولیه استفاده شده در این مراکز قرار گیرد.

استاندار زنجان از اداره‌کل مدیریت بحران استانداری زنجان نیز بازدید کرد و میزان آمادگی این مرکز را مورد سنجش قرار داد. حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان زنجان و برقراری ارتباط آنلاین با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر کشور، آخرین برنامه و بازدید سرزده استاندار زنجان در شب جمعه بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست