• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 10453

درخشش دانشجویان آموزشکده سمای زنجان

پیام ملّت – تیم آموزشکده سمای زنجان رتبه اول بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی بتن (ACI) را کسب کرد. اعضای تیم پژوهشی بتن آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای زنجان در بیست و یکمین مسابقات سالانه انجمن بین‌المللی بتن (AC ...

پیام ملّت تیم آموزشکده سمای زنجان رتبه اول بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی بتن (ACI) را کسب کرد.

اعضای تیم پژوهشی بتن آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای زنجان در بیست و یکمین مسابقات سالانه انجمن بین‌المللی بتن (ACI) شاخه ایران در رشته طراحی و ساخت پل کاغذی مقام اول و در رشته طراحی و ساخت توپ بولینگ بتنی مقام سوم را کسب کردند.

این مسابقات در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان زنجان با اعلام این خبر گفت: فعالیت تیم پژوهشی بتن آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای زنجان در حدود سه سال است که در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای زنجان آغاز و در دو سال اخیر در کشور توانسته است مقام‌های متعددی را کسب کند.

حمید ماکوئی ادامه داد: این تیم سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه نخست طراحی و ساخت پل کاغذی و رتبه دوم طراحی و ساخت توپ بولینگ بتنی در مسابقات انجمن بین‌المللی بتن (ACI) شد.

اعضای تیم دانشجویی بتن آموزشکده سمای زنجان را دانشجویان محسن میناخانی، سعید خدرلو، ناصر اسلامی، علیرضا محمودی و حسین شرفی تشکیل می‌دادند که به مدت پنج ماه زیر نظر پویا کاوندی استاد راهنمای خود و سرپرستی سیدعمیدالدین موسوی به فعالیت پرداخته‌اند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست