• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 10450

هشدار پلیس راه استان زنجان به رانندگان

پیام ملّت – با شروع بازندگی ها از روز گذشته پلیس راه استان زنجان توصیه هایی را به رانندگان داشت. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، شروع بارش ها در محورهای مختلف استان از روز گشذته شروع شده و همچنان ادامه د ...

پیام ملّت با شروع بازندگی ها از روز گذشته پلیس راه استان زنجان توصیه هایی را به رانندگان داشت.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، شروع بارش ها در محورهای مختلف استان از روز گشذته شروع شده و همچنان ادامه دارد و ضرورت رعایت نکات ایمنی در جاده ها امری بدیهی است.

بارش در محورهای مواصلاتی آزاد راه زنجان ـ تبریز، ترانزیت زنجان ـ میانه و آزاد راه زنجان ـ قزوین از روز گذشته به شکل پراکنده در برخی ساعات روز شروع و در برخی ساعات مستمر تداوم داشته است.

فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با آنا برلزوم تردد با زنجیر چرخ  در محورهای استان از تمامی هم استانی ها و رانندگان درخواست کرد، از سفرهای غیرضروری خوددداری کنند و در حد امکان از تردد در جاده ها امتناع کنند.

سرهنگ عباس مظفری با تاکید بر اینکه احتمال برف گیر بودن برخی از جاده های استان زیاد است، بیان کرد: تردد در محورهای کوهستانی و صعب العبور بسیار سخت و دشوار است و در این راستا ضروری است، روستاییان نیز در ترددهای خود زمان مناسبی را انتخاب کنند.

طبق گزارش های هواشناسی استان دمای نقاط مختلف استان زنجان ابری همراه با بارش رگبارهای برف صبحگاهی گزارش شده و باد با سرعت ۱۰ کیلومتر به سمت جنوب غربی جریان دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست