• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 10461

حال هاکی زنجان خوب است

پیام ملّت – رئیس کمیته استعدادیابی هیات هاکی استان زنجان با تاکید بر آینده روشن این رشته ورزشی مهیج تیمی گفت: با وجود نبود اسپانسر حال هاکی زنجان خوب است. مرتضی بهرامی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام م ...

پیام ملّت رئیس کمیته استعدادیابی هیات هاکی استان زنجان با تاکید بر آینده روشن این رشته ورزشی مهیج تیمی گفت: با وجود نبود اسپانسر حال هاکی زنجان خوب است.

مرتضی بهرامی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به موفقیت های هیات در رده های مختلف از ابتدای سال بیان کرد: کسب عنوان قهرمانی تیم هاکی دو نفره استان در کشور، عنوان سومی هاکی سه نفره،نایب قهرمانی تیم زیر۱۲ سال و عنوان سومی تیم زیر۱۴ سال در سایه مدیریت مطلوب رئیس و سایر اعضای هیات به دست آمد.

وی با اعلام اینکه در ترکیب تیم استان بازیکنان از شهرستان های زنجان، خرمدره و خدابنده حضور داشتند، افزود: به هر حال حضور درخشان بازیکنان تیم استان در رقابت های مختلف موجب شده تا جذب تیم های استان تهران و قم شوند و این نشان از فعالیت مستمر و با برنامه هیات دارد.

رئیس کمیته استعدادیابی هیات هاکی استان زنجان با اشاره به حضور تیم بانوان استان در لیگ برتر کشور و کسب عنوان سومی در دور رفت رقابت ها ادامه داد: با توجه به فعالیت مستمر و به روز بانوان در هاکی عزم هیات بر حضور در لیگ برتر بود که با کمترین هزینه ها در لیگ برتر شرکت کردیم و امید داریم، در دور برگشت صاحب عنوان بهتری شویم.

به گفته بهرامی، هیات برای جبران بخشی از هزینه کردها دنبال حامی مالی برای شرکت در لیگ های مختلف کشوری بود که متاسفانه رایزنی ها بی نتیجه مانده است.

مشاوره رئیس هیات هاکی استان در این باره بیان کرد: بخش خصوصی در استان نه تنها برای هیات بلکه رشته های مختلف ورزشی چندان رغبتی نشان نمی دهد و دلیل آن هم نبود بازخورد از حضور در ورزش است. اعتقاد دارم باید برای تعامل نزدیک ورزش و صنعت استان دنبال چاره ای باشد و تا زمانی که بخش صنعت از مزایای ورزش برای معرفی کالا و محصول تولیدی بهره مند نشود، راه به جایی نخواهد برد.

وی در بخش دیگر صحبت هایش پخش زنده رقابت های مختلف هاکی سالنی، هاکی چمنی و هاکی روی یخ را در آشنایی بیشتر مردم با این رشته ورزشی تیمی مهم دانست و گفت: خوشبختانه همین اطلاع رسانی ها از رسانه های مختلف بخصوص شبکه ملی موجب شده تا تعداد ورزشکاران خانم و آقا در هاکی بیشتر شود.

بهرامی ورود هیات به موضوع استعدادیابی با همکاری انجمن ورزش دانش آموزشی استان را نقطه عطفی در آینده سازی این رشته ورزشی تیمی بیان کرد و افزود: اکنون میانگین سنی بازیکنان و اعضای هیات کاهش پیدا کرده و این سیاست هیات برای جوان گرایی و ورود نسل جوان تحصیل کرده به بدنه هیات است.

رئیس کمیته استعدادیابی هیات هاکی استان زنجان با اشاره به برچیدن اختلاف های بین اعضای هیات و حرکت در روی مدار تعامل و همکاری نزدیک افزود: با روی کارآمدن رئیس هیات در دوره جدید فعالیت حرکت هیات به سمت نتیجه گرایی در لیگ های کشوری و استعدادیابی حرکت می کند. درهای هیات هاکی به روی همه باز است و از تمامی نقدها و پیشنهادها استقبال می کنیم.

بهرامی با تاکید بر پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان برای برداشتن دیوار مجموعه ورزشی انقلاب بیان کرد: بنده به شخصه از این پیشنهاد استقبال می کنم، چرا که زمینه و فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر خانواده ها با رشته های مختلف ورزشی و گذراندن اوقات آن ها در مجموعه های مختلف ورزشی خواهد بود.

رئیس کمیته استعدادیابی هیات هاکی استان زنجان در این باره ادامه داد: این طرح موجب آشنایی بیشتر خانواده ها با قهرمانان رشته های مختلف را در سالن های ورزشی در پی خواهد داشت.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست