• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 10466

نصب کنتورهای هوشمند برای چاه‌های کشاورزی

پیام ملّت – رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: نصب کنتور هوشمند برای چاه‌های کشاورزی، لازم و ضروری است. حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با مدیر عامل، عوامل اجرایی و نظارتی شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت ...

پیام ملّت رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: نصب کنتور هوشمند برای چاه‌های کشاورزی، لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با مدیر عامل، عوامل اجرایی و نظارتی شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: نظارت دقیق و شناسایی چاه‌های غیرمجاز در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار گیرد و این نظارت‌ها حتی برای چاه‌های مجاز که باید بر اساس حجم و نیاز برداشت آب داشته باشند، اعمال شود.

وی افزود: موضوع شناسایی چاه‌های جدید و پر کردن چاه‌های غیرمجاز باید با حساسیت و شتاب بیشتر پیگیری شود و این آمار ارائه شده در خصوص تعداد چاه‌های مجاز و غیرمجاز و میزان برداشت دقیق نیست؛ چرا که این آمارها خیلی بیشتر از این میزان بوده و نیازمند بررسی و دقت بیشتر است.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه استفاده از چشمه‌ها و آب‌بران طبیعی نیازمند اخذ مجوز نیست، خاطرنشان کرد: برداشت آب از سایر انهار و رودخانه‌ها باید دارای مجوز باشد که متولی این امر شرکت آب منطقه‌ای است.

این مقام عالی قضایی تأکید کرد: آرای قطعی صادر شده در خصوص پر کردن چاه‌های غیرمجاز باید در اسرع وقت اجرا شود و همه عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی موظف‌اند در این زمینه همکاری داشته باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان یکی از اقدامات مهم و اثرگذار در برداشت‌های مجاز از منابع آبی را نصب کنتورهای پیشرفته عنوان کرد و خواستار توجه نگاه انقلابی و حرکت جهادی مسئولان امر با خروجی حفظ انفال شد.

۱۱۰/ق

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست