• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 10464

کسب مجوز ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز در گمرک زنجان

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: در تلاش برای کسب اجازه ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز از گمرک کشور هستیم تا در شرایط ویژه اقتصادی کشور، در امر تجار استان تسهیل صورت گیرد. فتح اله حقیقی در دیدار با فعالان حوزه صاد ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: در تلاش برای کسب اجازه ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز از گمرک کشور هستیم تا در شرایط ویژه اقتصادی کشور، در امر تجار استان تسهیل صورت گیرد.

فتح اله حقیقی در دیدار با فعالان حوزه صادرات و واردات استان، بر ضرورت تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار تاکید کرد و افزود: با حضور مستقیم در این واحدها، مشکلات و مسائل مختلف حوزه تولید و صنعت استان احصاء و در دیدار با مقامات عالی کشور بررسی و رفع می گردد.
مقام عالی اجرایی استان،شناسایی مناطق جدید اکتشاف در حوزه انگوران زنجان را از دیگر موارد در دست پیگیری استان برشمرد و افزود: درخصوص نحوه قیمت گذاری خاک انگوران و سنگ آهن استان نیز مذاکراتی با وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است که به محض دستیابی به توافق رسمی، این موارد به تفصیل اعلام خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داده است تصمیم گیری در خصوص تمامی مواردی که موجب تسهیل در امر توسعه صنعت، معدن و تجارت استان ها می شود به استانداران واگذار نماید.
وی برخورداری از جسارت لازم و قدرت ریسک بالا توسط مدیران عرصه تولید و تجارت را ضروری دانست و افزود: تمامی موارد و مطالبات مطرح شده از سوی صادرکنندگان و واردکنندگان استان قطعا به صورت ویژه پیگیری و حل و فصل خواهد شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست