• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۰
  • شناسه خبر: 10478

مدیریت شهری مخالف هزینه‌کرد در بخش‌های ورزشی و فرهنگی نیست

پیام ملّت – رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مدیریت شهری مخالف هزینه‌کرد در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و مسائل اجتماعی نیست. احمد نصیری در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، با ...

پیام ملّت رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مدیریت شهری مخالف هزینه‌کرد در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و مسائل اجتماعی نیست.

احمد نصیری در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، با اشاره به توقع پایین مردم زنجان از مسئولان اظهار کرد: شهرداری با نظارت شورای اسلامی شهر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را دنبال می‌کند و نباید به دید گرفتن پول به شهرداری مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بخش قابل توجه هزینه‌های شهرداری به عنوان سازمان خدمات‌رسان از محل عوارض مردمی تأمین می‌شود؛ عوارضی که مردم در اوضاع نامساعد اقتصادی به سختی به حساب شهرداری واریز می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مدیریت شهری مخالف هزینه‌کرد در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و مسائل اجتماعی نیست، عنوان کرد: به هرحال سیاست شورای اسلامی و شهرداری زنجان بر مبنای حمایت از هنرمندان، ورزشکاران، فعالان اجتماعی و سایر افراد است و این مسئله حتی در قانون نیز پیش‌بینی شده است.

به گفته نصیری شورای شهر، نظارت و پیگیری بر عملکرد شهرداری را وظیفه خود می‌داند، اما  دخالتی در تصمیم‌های شهرداری ندارد.

وی با تأکید بر اینکه از عملکرد شهردار زنجان رضایت کامل دارد، متذکر شد: در مدت سکانداری مدیریت شهری توسط دکتر معصومی، شاهد تحولات مثبتی در شهر بوده‌ایم که نمونه بارز آن اجرای پیاده‌راه سبزه میدان است و تلاش می‌کنیم تا پروژه سبزه‌میدان نیز به عنوان مطالبه شهروندان زنجانی کلید بخورد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان یادآور شد: تعامل خوبی بین شواری اسلامی شهر و شهردار در دوره کنونی فراهم شده و از سوی دیگر، مجموعه مدیریت شهری با استانداری نیز تعامل مثبتی دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست