• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • شناسه خبر: 10514

اجماع نظر در مسائل فرهنگی شهری وجود ندارد

پیام ملّت – رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بین اعضای شورای شهر اجماع نظر در مسائل فرهنگی وجود ندارد، گفت: متاسفانه دیدگاه های متفاوت موجب شده تا در یک و نیم سال اخیر بی ثباتی ...

پیام ملّت رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بین اعضای شورای شهر اجماع نظر در مسائل فرهنگی وجود ندارد، گفت: متاسفانه دیدگاه های متفاوت موجب شده تا در یک و نیم سال اخیر بی ثباتی مدیریتی را در این سازمان شاهد باشیم.

امامعلی دادخواه در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، با اشاره به تغییر سه مدیر سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در مدت اندک بیان کرد: باید برای برون رفت از شرایط کنونی در این سازمان کمی واقع نگر به مسائل فرهنگی، ورزشی و سایر موارد باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در مسائل فرهنگی و هنری تمامی جوانب مرتبط با خواسته های تمامی شهروندان را درنظر بگیرد، یادآور شد: در صوتی که به این مهم توجه نکنیم، نوعی بی ثباتی را در این سازمان و سایر سازمان های زیرمجموعه شهرداری خواهیم دید.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر زنجان، نگاه ویژه با مسائل فرهنگی از سوی شورای شهر و شهرداری در برآوردن خواسته های عموم شهروندان تاثیرگذار می شود.

دادخواه حمایت ویژه از ورزشکاران مدال آور استان در رده ملی و بین الملی و هنرمندان عرصه های مختلف را یکی از اهداف مدیریت شهری در مسائل فرهنگی شهری یادآور شد و تعامل نزدیک سایر اعضای شورای شهر را در این مهم حائز اهمیت دانست.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست