• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • شناسه خبر: 10508

انتقاد از واریز نشدن جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری زنجان

 پیام ملّت – عضو شورای شهر زنجان با انتقاد از واریز نشدن جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری از سوی دولت گفت: با وجود پیگیری ها برای واریز رقم۴۲ درصدی به حساب شهرداری هنوز رقمی واریز نشده و امید داریم در این م ...

 پیام ملّت عضو شورای شهر زنجان با انتقاد از واریز نشدن جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری از سوی دولت گفت: با وجود پیگیری ها برای واریز رقم۴۲ درصدی به حساب شهرداری هنوز رقمی واریز نشده و امید داریم در این مورد استان پیگیری کند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، حمیدرضا حمیدی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر با اعلام اینکه با درنظر گرفتن سرانه جمعیتی شهر زنجان که نزدیک نیم میلیون نفر است، این رقم نزدیک به۹ میلیارد تومان برآورد می شود، افزود: با توجه به مشکلات مالی گریبان گیر مدیریت شهری برای اداره و خدمات رسانی امور ضروری است، در این رابطه دولت پیگیری کند.

وی با ابراز تاسف از نحوه تزریق ارزش افزوده به حساب شهرداری ها در بودجه پیش بینی سال آینده بیان کرد: بی شک ارزش افزوده یکی از محل های درآمد پایدار شهرداری ها است که با درنظر گرفتن نحوه تخصیص به آن بحران در شهرداری  حاکم خواهد بود.

حمیدی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا برای برون رفت از مسائل شهری در سال آینده مانع از تصویب این بند از بودجه پیش نهادی سال آینده دولت شوند.

به گفته منشی شورای اسلامی شهر زنجان، اگر در کشور مدیریت منابع درست و اصولی بود، متاسفانه برای بودجه پیشنهادی سال آینده این قبیل برنامه ها انجام نمی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه از نامناسب بودن وضعیت آسفالت کوچه ها و خیابان ها در شهر انتقاد کرد و از شهردار درخواست کرد به این موضوع به عنوان مطالبه عمومی شهروندان زنجان ورود پیدا کند.

اسماعیل دویران در این باره بیان کرد: این در حالی است که به دلیل نوسان نرخ ارز شاهد افزایش قیمت قیر بوده ایم و با توجه به نزدیکی به سال جدید در صورت مساعد بودن شرایط جوی توجه به این خواسته مهم است.

رئیس کمیته نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه از پیگیری مقام عالی استان در رابطه با ساماندهی پسماندهای روی در شهرک روی زنجان قدردانی کرد و گفت: با توجه به حساسیت شهروندان زنجانی روی این مساله و درخواست برای ساماندهی پسماند روی ورود استاندار به این مساله جای تشکر دارد.

احمد نصیری انباشت بی رویه پسماند روی در این شهرک را تهدید سلامت شهروندان اعلام کرد و افزود: امید است با مکان یابی اصولی در اسرع وقت شاهد ساماندهی این معضل زیست محیطی باشیم.

وی از شهردار زنجان درخواست کرد برای ساماندهی ورودی های شهر و جلوگیری از سد معبر در نقاط مختلف شهر تدبیری بیندیشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست