• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 10545

تحقیق و تفحص از تیم فوتبال شهرداری زنجان ادامه دارد

پیام ملّت – رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اعلام اینکه گزارش تحقیق و تفحص درباره نحوه هزینه کردها در تیم فوتبال شهرداری هنوز باقی مانده است، گفت: در شورای شهر هنوز بحث درباره این تیم که به نا ...

پیام ملّت رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اعلام اینکه گزارش تحقیق و تفحص درباره نحوه هزینه کردها در تیم فوتبال شهرداری هنوز باقی مانده است، گفت: در شورای شهر هنوز بحث درباره این تیم که به نام شهرداری در رقابت های لیگ دشته سه کشوری شرکت کرده بود، ادامه دارد.

احمد نصیری در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، با تاکید بر اینکه باید افکار عمومی درباره نحوه دخل و خرج این تیم مطلع باشند، افزود: در دوره کنونی هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی شهر در هیات های ورزشی به عنوان رئیس و عضو هیات رئیسه حضور ندارند. اعضای شورای کنونی اعتقادی به رانت ورزشی ندارند و تلاش برای حمایت از ورزش سیاست ماست.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم تقویت ورزش های همگانی در شهر تاکید دارد، ادامه داد: در برخی موارد نیز که حمایت از قهرمانان و حضور  تیم های شهر نیز با مصوبه شورا حمایت می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تجلیل و قدردانی از مدال آوران شهر در رقابت های مختلف بین المللی و جهانی را یادآور شد و بیان کرد: نگاه شورا به ورزش به عنوان ابزار نشاط و شادی در جامعه خاص است و از جوانان و نوجوانان افتخارآفرین قدردانی می کنیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست