• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 10542

فعالیت نمایشگاه ها و مراکز عرضه مستقیم ادامه دارد

پیام ملّت – رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر فعالیت ادامه دار نمایشگاه ها و مراکز عرضه مستقیم خرید گفت: در صوت محدود کردن فعالیت این قبیل مراکز شرایط متفاوتی را در بازار شاهد خواهیم بود. ناصر فغفوری در گفتگو ...

پیام ملّت رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر فعالیت ادامه دار نمایشگاه ها و مراکز عرضه مستقیم خرید گفت: در صوت محدود کردن فعالیت این قبیل مراکز شرایط متفاوتی را در بازار شاهد خواهیم بود.

ناصر فغفوری در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، راه اندازی مراکز خرید و فعالیت نمایشگاه ها را در راستای کنترل قیمت و تنوع بخشی در بازار مهم دانست و افزود: صلاح مدیران استانی بر این بوده است که به خاطر کیفیت بخشی به محصولات و کالاهای اساسی این مراکز در نقاط مختلف استان فعالیت کند.

وی راه اندازی نمایشگاه های بهاره و پاییزه را تجربه موفق استان در سال های گذشته بیان کرد و ادامه داد: البته شرایط به گونه ای نیست که نظارت بر کیفیت کالاها در این قبیل نمایشگاه ها به حاشیه رود. سیاست ما بر این مبنا است که فضای رقابتی در استان حاکم شود تا مسیر حرکت به سمت کیفیت مطلوب و قیمت مناسب باشد.

رئیس سازمان صمت استان نظارت بازرسان در این قبیل مراکز خرید را یادآور شد و افزود: باید در کنار نظارت بر بازار به سمتی قدم برداریم که سیستم شبکه توزیع کالاها و خدمات نیز مطلوب و همسو با نیازها و خواسته های مردم باشد.

در چند سال اخیر فعالیت این مراکز خرید و عرضه مستقیم موجب شده بود تا قیمت برخی اقلام به نحو مطلوب کنترل شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست