• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۳
  • شناسه خبر: 10556

۳۰ درصد مدارس خدابنده فرسوده است

پیام ملّت – سرپرست آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه تامین فضای آموزشی مورد نیاز برای دانش آموزان از اولویت های اساسی آموزش وپرورش مطلوب است، گفت: وجود۳۰ درصد مدارس فرسوده در این شهرستان از معضلات کنونی س ...

پیام ملّت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه تامین فضای آموزشی مورد نیاز برای دانش آموزان از اولویت های اساسی آموزش وپرورش مطلوب است، گفت: وجود۳۰ درصد مدارس فرسوده در این شهرستان از معضلات کنونی سیستم آموزش و پرورش این شهرستان است.

 علی غلامی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، با اعلام این خبر افزود: ۲۱ درصد مدارس شهرستان نیازمند مقاوم سازی بوده و هنوز کمبود اعتبار و تجهیزات آموزشی یک معضل مهم است.

وی با بیان اینکه اداره دوشیفتی ۲۶ درصد مدارس از عوامل کاهش کیفیت آموزش است، ادامه داد: با این شرایط دانش آموزان شهرستان خدابنده در کسب رتبه های برتر آزمون سراسری پیشتاز بوده اند، به طوری که در چند سال متوالی هم در تعداد و هم در کیفیت رتبه ها در استان درخشیده اند.
غلامی به کسب رتبه نخست در دو حوزه صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین ۲۸ دستگاه و اداره خدمات رسان شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: با وجود همه کمبودها با حمایت خیران و نماینده شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بازسازی و تعمیر۲۰ مدرسه در ۲ ماه اخیر انجام شده است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان خدابنده درباره برنامه های آینده آموزش وپرورش افزود: پیگیر ساخت حداقل۲ مدرسه در مرکز شهرستان،۴ مدرسه در روستاها ،تعمیر و بازسازی مدارس، تکمیل سیستم گرمایشی مدارس روستایی و توسعه متوازن رشته های تحصیلی به ویژه توسعه رشته های فنی و کارودانش و علوم انسانی هستیم.

وی خاظر نشان کرد: بیشتر مدیران مدارس تمرکزشان به رفع مشکلات مالی و خدماتی مدارس بوده و دیگر فرصتی برای رفع مشکل آموزش، بهداشتی، تربیتی دانش آموزان باقی نمی ماند که لازم است به نحو شایسته این دغدغه رفع شود.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان خدابنده وارد شدن نام شهر قیدار به کتاب فیزیک پایه دوازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی برای اولین بار با همکاری مولفان کتاب فیزیک را افتخاری برای شناساندن این شهرستان دانست.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست