• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۴
  • شناسه خبر: 10570

استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: ایده‌ها باید طوری باشد که با مختصات شرایط و اجتماع بتوان آن را اجرایی کرد، البته در این زمینه جنسیت نیز فرقی ندارد و باید از ظرفیت‌های همه جوانان استفاده نمود. فتح‌اله حقیقی در دیدار ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: ایده‌ها باید طوری باشد که با مختصات شرایط و اجتماع بتوان آن را اجرایی کرد، البته در این زمینه جنسیت نیز فرقی ندارد و باید از ظرفیت‌های همه جوانان استفاده نمود.

فتح‌اله حقیقی در دیدار با نخبگان و جمعی از جوانان استان،ادامه داد:  معنای باور کردن جوان این نیست که خودش بدون همراهی باید تمامی کارها را انجام دهد، بلکه باید از حضور این جوانان در کنار مدیران استفاده نمود.

وی در رابطه با موضوع مدیریت‌ها نیز حضور مدیرانی که با سیاست عملیاتی مدیریت استان همراه باشند را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران باید در بین مردم حضور داشته باشند، از پشت میز بیرون بیایند، انتقاد‌پذیر بوده و در اتاقشان به روی مردم باز باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مدیرانی که بنده انتخاب کرده‌ام از نظر خودم شایسته‌تر هستند، گفت: در آینده سه نفر از مدیران خانم و چند مدیر آقا را معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده خود از ۴۰ مکان روستایی و شهری در استان بیان کرد: غیر از این، از ۱۲ اداره کل نیز بازدید خواهد شد، و در طول هفته های آتی از رسانه‌ها نیز بازدید خواهم کرد.

حقیقی در ادامه به احصای ۳۹ پروژه‌ مهم و عملیاتی در استان اشاره کرد و گفت: در این بخش پروژه‌های اولویت‌دار احصا شده اند تا تکمیل و اجرایی شوند.

حقیقی با تأکید بر تکمیل چرخه تولید در استان به جای ایجاد کارخانجات متعدد افزود: فرآوری و تکمیل یک محصول و فروش آن بسیار ارزشمندتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ ریزی انجام شده در زمینه ساخت المان برای زنجان اشاره و تاکید کرد: زنجان دارای ظرفیت‌های تاریخی عظیمی است و این استان با وجود علما و شهدای بسیار فاخری که دارد باید از المان های شهری مناسب برای معرفی بیشتر این استان برخوردار باشد.

برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانجات مشکل‌دار، راه‌اندازی شهرک برق و آی‌تی در زنجان بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان، تکمیل پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران و برقراری پروازهای متعدد در فرودگاه زنجان به منظور تسهیل در حضور سرمایه گذاران از دیگر موارد مورد تاکید استاندار زنجان در دیدار با نخبگان جوان استان بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست