• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 10581

تدوین سند۴۰ ساله دستاوردهای نظام در دستگاه قضایی

پیام ملّت – رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان گفت: سند۴۰ ساله دستاوردهای نظام در دستگاه قضایی استان زنجان براساس حوزه مأموریتی مجموعه‌ها، تدوین و جمع‌آوری می‌شود. حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی اس ...

پیام ملّت رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان گفت: سند۴۰ ساله دستاوردهای نظام در دستگاه قضایی استان زنجان براساس حوزه مأموریتی مجموعه‌ها، تدوین و جمع‌آوری می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان که با حضور طهماسبی رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استانداری برگزار شد، توجه به حوزه پیشگیری که یک مأموریت محوری برای قوه قضائیه و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است را مهم عنوان کرد و خواستار همکاری دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف این حوزه اثرگذار شد.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات روان، آسان  و در شأن مردم استان زنجان با توجه به شرح وظایف و نوع خدمات سازمان‌های تابعه قوه‌ قضائیه، تأمین نیازهای اولیه و رفع کمبودها لازم و ضروری است، افزود: اگر نتوانیم به لحاظ کمبود امکانات خدمات ارائه دهیم، خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای جمهوری اسلامی خواهد داشت.

رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حرکت و فعالیت‌های ما باید بر محور برنامه باشد، اظهار کرد: همه حوزه‌ها و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان،  برنامه‌های مجموعه خود را برای  سال ۹۸ تدوین و ارائه کنند.

صادقی نیارکی در ادامه از جمع‌آوری و تدوین سند چهل‌ساله دستاوردهای نظام در دستگاه قضائی استان زنجان براساس حوزه مأموریتی مجموعه‌ها در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جشن انقلاب خبر داد.

وی با تأکید بر جایگاه و شأن بالای دستگاه قضایی و نوع ارائه خدمات در مجموعه، افزود: ما هم از شرایط اقتصادی و تحریم‌هایی که کشور با آن مواجه است، بی‌اطلاع نیستیم؛ اما با این اوصاف  امیدواریم خروجی این جلسات مثبت باشد.

۱۱۰/ق

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست