• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 10586

۳۹ تن چوب درختان جنگلی در طارم کشف شد

پیام ملّت – رئیس اداره منابع‌ طبیعی طارم از کشف و ضبط ۳۹ تن قطعات چوب درختان جنگلی این شهرستان در ۹ ماهه امسال خبر داد. ضیاءالدین حسنلو افزود: با توجه به وسعت زیاد و کوهستانی بودن اکثر مناطق شهرستان، نیروهای یگان ح ...

پیام ملّت رئیس اداره منابع‌ طبیعی طارم از کشف و ضبط ۳۹ تن قطعات چوب درختان جنگلی این شهرستان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

ضیاءالدین حسنلو افزود: با توجه به وسعت زیاد و کوهستانی بودن اکثر مناطق شهرستان، نیروهای یگان حفاظت اداره منابع‌ طبیعی طارم با انجام گشت‌های پیاپی با همکاری اهالی روستا در خصوص قطع غیرمجاز اشجار، ۹ ماهه امسال موفق به کشف و ضبط حدود ۳۹ تن مقطوعات جنگلی شده که متأسفانه به صورت غیرمجاز و اکثراً نیمه‌های شب صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقرار بخش قابل توجهی از جنگل‌های استان در این شهرستان، اظهار کرد: وجود مناطق جنگلی در بسیاری از نقاط شهرستان طارم باعث ایجاد طمع در میان قاچاقچیان محصولات جنگلی شده و افراد سودجو با قطع اشجار جنگلی موجب تخریب‌های غیرقابل وصف و جبرانی در عرصه‌های ملی و جنگلی می‌‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با روند فعلی قطع درختان در جنگل‌های شمال کشور و جنگل‌های حفاظتی و حمایتی سایر نقاط کشور در سال‌های آینده شاهد بروز سیل در شهرها و استان‌های سرسبز کشور خواهیم بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست