• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۶
  • شناسه خبر: 10609

بی نظمی بودجه شهرها با اجرای نحوه تخصیص ارزش افزوده

پیام ملّت – عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیش بینی نحوه توزیع عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها از سال آینده گفت: متاسفانه دولتی ها در بودجه سال آینده به این مهم ورود پیدا کرده اند که این اقدام در بهم ریختن ...

پیام ملّت عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیش بینی نحوه توزیع عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها از سال آینده گفت: متاسفانه دولتی ها در بودجه سال آینده به این مهم ورود پیدا کرده اند که این اقدام در بهم ریختن بودجه شهرداری ها برای اداره شهر نادرست است.

عباس راشاد در گفتگو با  «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر افزود: باید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به این مساله جدی ورود پیدا کنند، چرا که نهایی شدن آن چالش های جدی در مدیریت شهری را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به پیش بینی بودجه تحقیقات نظامی در سال آینده بیان کرد: در حالی بودجه این ردیف صفر است که آمریکایی ها پایگاه های نظامی خود را از سوریه به سمت عراق هدایت کرده اند و نباید از مقوله امنیت و دفاع از تمامیت ارضی غافل باشیم.

راشاد در تکمیل صحبت هایش ادامه داد: بودجه شرکت های دولتی همچون شرکت نفت کنترل نمی شود و به دلیل درآمدزا بودن از پرداخت مالیات نیز معاف هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم نگاه روشن به موضوع بودجه سال آینده کشور بخصوص حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و خاطر نشان کرد: شهرهای کشور بخصوص زنجان در مسیر توسعه قرار دارند و برای برون رفت از پروژه های ناتمام نیازمند نگاه ویژه هستند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست