• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۶
  • شناسه خبر: 10601

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خدابنده

پیام ملّت – فرمانده انتظامی استان، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد. سرهنگ رحیم جهانبخش افزود: در اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق ...

پیام ملّت فرمانده انتظامی استان، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.

سرهنگ رحیم جهانبخش افزود: در اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق و حمايت از توليدات داخلی،ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده يك دستگاه پیکان حامل كالای قاچاق را در مسیر بیجار به خدابنده شناسايی و برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی ادامه داد: با تجربه بالای ماموران در بازرسی دقيق از خودرو تعداد ۸۴ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه کولر گازی که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال برآورد شده است. خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک دستگاه خودرو توقيف، یک نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی، برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

۱۱۰/ق

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست