• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۷
  • شناسه خبر: 10631

تحقق ۷۰ درصد بودجه شهرداری زنجان/عدالت در خدمات رسانی به مناطق زنجان

پیام ملّت – رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اعلام اینکه در بودجه شهرداری نسبت بودجه جاری به بودجه عمرانی بالاتر است، گفت: این در حالی است که در ۶ ماهه نخست سال ۷۰ درصد بودجه پیش بینی شده، تحقق ...

پیام ملّت رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اعلام اینکه در بودجه شهرداری نسبت بودجه جاری به بودجه عمرانی بالاتر است، گفت: این در حالی است که در ۶ ماهه نخست سال ۷۰ درصد بودجه پیش بینی شده، تحقق یافته است.

احمد نصیری در گفتگو با  «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر  افزود: همواره تاکید شورا در تخصیص بودجه بر رعایت عدالت مبتنی بر مناطق مختلف شهری بوده و در بودجه سال آینده نیز این مهم لحاظ خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه ویژه مدیریت شهری در خدمات رسانی به مناطق پایین دست و کم برخوردار شهر زنجان بیان کرد: بی شک شهروندانی که در پرداخت عوارض پیش قدم هستند، انتظار رسیدگی بیشتر به  معضلات شهری را دارند و شهرداری نباید از آن غافل باشد.

نصیری در پاسخ به سوالی درباره فراهم شدن بسترهای سرمایه گذاری در شهر با هدف رسیدن به درآمدهای پایدار شهری یادآور شد: شورای اسلامی شهر به مقوله سرمایه گذاری ورود پیدا کرده است، اما از سال گذشته نوسان  نرخ ارز چالش جدی در ورود به این مهم بود.

به گفته وی، ورود شهرداری به ممیزی املاک با همکاری مردم یکی از شاخصه های درآمدزایی برای شهرداری است.

این عضور شورای شهر از عموم شهروندان درخواست کرد در مساله ممیزی با ماموران شهرداری همکاری داشته باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست