• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 10654

سرانه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم یک مترمربع است

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم تعداد دانشجویان این مرکز دانشگاهی را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: زیربنای ساختمان جدید۳۰۰ مترمربع است که با احتساب تعداد دانشجویان سرانه آمورشی یک مترمربع است. جعفر قزلباش ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم تعداد دانشجویان این مرکز دانشگاهی را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: زیربنای ساختمان جدید۳۰۰ مترمربع است که با احتساب تعداد دانشجویان سرانه آمورشی یک مترمربع است.

جعفر قزلباش در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر افزود: هر چند ساختمان جدید مستقر در مرکز شهر استیجاری است، اما نسبت به ساختمان قبلی نوساز و دارای امکانات بیشتری است.

وی از جابجایی ساختمان این دانشگاه به مرکز شهر خبر داد و گفت: انتقال مکان به مرکز شهر در معرفی بیشتر ظرفیت های این دانشگاه و رشته های آن برای عموم تاثیر داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم در پاسخ به سوالی درباره تعداد رشته های این مرکز دانشگاهی گفت: اکنون دانشجویان این مرکز در۱۰ رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند و تلاش می کنیم، تعداد رشته ها را نیز بیشتر کنیم.

قزلباش با بیان اینکه تعداد دانشجویان این مرکز تغییر نکرده است،ادامه داد: با تنوع رشته های جدید تلاش می کنیم، افزایش دانشجو داشته باشیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست