• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 10647

پرستاران در رفع مشکلات درمان و مراقبت بیماران نقش دارند

پیام ملّت – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان نقش پرستاران را در رفع مشکلات درمان و مراقبت اقشار مختلف جامعه مهم دانست و گفت: بی شک روز پرستار بهانه ای برای شنیدن مشکلات و مسائل مربوط به ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان نقش پرستاران را در رفع مشکلات درمان و مراقبت اقشار مختلف جامعه مهم دانست و گفت: بی شک روز پرستار بهانه ای برای شنیدن مشکلات و مسائل مربوط به حوزه پرستاران است و باید از این فرصت برای ارج نهادن به جایگاه آن ها بهره ببریم.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، دکتر پرویز قزلباش در مراسم روز پرستار که همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) در محل سالن اشراق جهاد کشاورزی استان برگزار شد، افزود: باید بیش از گذشته صحبت ها و مسائل مربوط به همکاران پرستار خود را بشنویم و به نکات قابل تامل باید عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پرستاران بخش بزرگی از درمان و مراقبت را بر دوش دارند، اظهار کرد: همچنان قدردان زحمات و تلاش های آن ها در عرصه خدمت رسانی به بیماران هستیم و امید داریم، برای آن ها حداقل ها را جبران کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مناسبت ها را در ارج نهادن به جایگاه قشرها و طیف ها یادآور شد و ادامه داد: نامگذاری این مناسبت ها در واقعی نوعی تشویق و یادآوری برای ماست تا بتوانیم بخشی از پیشنهادها و نظرات خدمتگذاران را جامعه عمل بپوشانیم.

قزلباش در این مراسم بزرگداشت ترجیح داد، صحبت ها و درد دل های پرستاران نقاط مختلف استان را بشنود.

نبود متخصص در بیمارستان ایثار  ایجرود یکی از مشکلات این بیمارستان بود که یکی از پرستاران آن اعلام کرد و گفت: با وجود تازه ساخت بودن و امکانات مطلوب همچنان این بیمارستان از نبود متخصص در رشته های مختلف رنج می برد و امید داریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به این مهم توجه کند.

یکی دیگر از پرستاران از بیمارستان بوعلی سینا شهرستان خرمدره با ابراز تاسف از اینکه هنوز سوابق آن ها از سال ۷۵ تا ۸۵ در پرونده درج نشده است، گفت: همچنین بیمه در سوابق نیز درج نشده که امید داریم در این باره رئیس دانشگاه استان تدبیری بیندیشد.

یکی دیگر از پرستاران نیز کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی را از معضلات پیش رو در امر خدمت رسانی اعلام کرد و افزود: ورود نیروهای جدید به مرکز درمانی مطلوب است، اما تا وارد شدن به کار باید چندین ماه زیرنظر پرستاران باسابقه کار کنند که این امر نیز زمان بر است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست