• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 10633

پروژه کتابخانه مرکزی زنجان تنها ۲۷ درصد پیشرفت دارد

پیام ملّت – رئیس امور همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با ابراز تاسف از توقف عملیات اجرایی پروژه کتابخانه مرکزی زنجان با گذشت ۱۳ سال گفت: این پروژه تاکنون ۲۷ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه کار نیا ...

پیام ملّت رئیس امور همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با ابراز تاسف از توقف عملیات اجرایی پروژه کتابخانه مرکزی زنجان با گذشت ۱۳ سال گفت: این پروژه تاکنون ۲۷ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه کار نیازمند اعتبار است.

سید حسین محمدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه ۳/۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت یک طبقه آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سیاست استان بر مبنای حمایت از پروژه های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد است، ادامه داد: کتابخانه مرکزی زنجان جزوء پروژه های مهم بخش فرهنگی استان بوده که به نوعی در صورت بهره برداری بزرگترین کتابخانه کشور به لحاظ زیربنا نیز خواهد بود.

محمدی پیگیری ادامه روند این پروژه از سوی نمایندگان زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و ادامه داد: در صورت ادامه فعالیت این پروژه شاهد بالا بردن شاخص های کتابخانه ای و فرهنگی در استان خواهیم بود.

رئیس امور همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با تاکید بر اینکه توقف پروژه فرسودگی سازه ها را در پی دارد، افزود: این پروژه در زیربنای ده هزار و ۶۰۰ مترمربعی ساخته خواهد شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست