• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 10668

بهره برداری از ۹ پروژه در شهرک های صنعتی استان زنجان

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۹ پروژه این شرکت به بهره برداری می‌رسد. ایرج احمدی افزود: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۹ پروژه این شرکت به بهره برداری می‌رسد.

ایرج احمدی افزود: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، ملی و استانی هزینه شده است.

وی به بهره برداری از شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی تی اشاره کرد و گفت: فاز اول این شهرک با مساحت ۴۰ هکتار آماده واگذاری به سرمایه گذاران می باشد.

احمدی اضافه کرد: تمامی زیرساخت های ناحیه کارگاهی ظریفان از جمله تامین آب، برق و عملیات حفر چاه و احداث منبع هوایی، احداث کانال انحراف آب، اجرای عملیات خاکی و زیرسازی و نصب تابلو در این ناحیه به پایان رسیده و در حال حاضر پیمانکار احداث ساختمان های این ناحیه نیز مشخص گردیده و در ایام دهه فجر احداث این ساختمان ها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی به بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی شریف ابهر اشاره کرد و افزود: این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث گردیده و با حضور مسئولان افتتاح می شود.

وی بهره برداری از شهرک صنعتی سلطانیه را از دیگر برنامه های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: آماده سازی این شهرک با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در ایام دهه مبارک فجر واگذاری زمین به متقاضیان آغاز خواهد شد.

احمدی ادامه داد: بهره برداری از ساختمان های آتش نشانی شهرک صنعتی افق ابهر و شهرک صنعتی انگوران، بهره برداری از شبکه گاز توزیع شهرک انگوران، بهره برداری از فیبر نوری شهرک صنعتی افق ابهر، بهره برداری از فیبر نوری و مخابرات شهرک خدابنده، بهره برداری از فیبر نوری و مخابرات شهرک صنعتی برق، الکترونیک و آی تی و بهره برداری از ساختمان کسب و کار افق ابهر از دیگر برنامه های این شرکت در ایام دهه فجر امسال می باشد.

وی اظهار کرد: در کنار بهره برداری از این طرح ها و پروژه‌ها، آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان آتش نشانی شهر‌کهای صنعتی افق ابهر و انگوران نیز جزو برنامه های این شرکت در چهلمین بهار انقلاب اسلامی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ن خاطر نشان کرد: همزمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی، ۵ واحد صنعتی در سطح شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده و یک واحد نیز کلنگ زنی خواهد شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست