• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 10670

در انتصاب مدیران زیر فشار نخواهم بود/ راه اندازی ۵۰ واحد تولیدی در اسفند سال جاری

پیام ملّت – استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در انتصاب مدیران و فرمانداران زیر فشار نخواهم بود، گفت: در این راه ضمن انتخاب آزادانه از جناح بندی های سیاسی فاصله خواهم گرفت. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، ...

پیام ملّت استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در انتصاب مدیران و فرمانداران زیر فشار نخواهم بود، گفت: در این راه ضمن انتخاب آزادانه از جناح بندی های سیاسی فاصله خواهم گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، فتح الله حقیقی در اولین نشست رسمی خبری با اعلام اینکه تغییر فرمانداران در پیش است، افزود: اگر فرمانداری نتواند با برنامه های ما پیش رود، کنار می رود و امید داریم بتوانیم فرمانداران را با برنامه های خود برای پیشبرد امور همگام سازیم.

وی با بیان اینکه اگر فرمانداری قابل اصلاح باشد، تذکر لازم را در اداره امور شهرستان گوشزد خواهیم کرد، ادامه داد: شیوه اداره استان بر مبنای صداقت در امور و شفاف سازی است.

حقیقی برگزاری جلسات رفع موانع تولید استان در محل واحدهای تولیدی را گامی در راستای رفع معضلات این قبیل واحدها در اسرع وقت دانست و گفت: این قبیل جلسات منجر به تصویب مصوباتی می شود که در کمترین زمان ممکن رنگ عملیاتی به خود می گیرد.

وی از راه اندازی ۵۰ واحد تولیدی با اعتبار ۱۵۱۰ میلیارد تومان تا اسفند سال جاری خبر داد و افزود: در صورت نهایی شدن مسیر تولید این قبیل واحدها شاهد اشتغالزایی ۱۰۶۵ نفر در بخش های مختلف صنعت شاهد خواهیم بود.

مقام عالی استان با تاکید بر بالا بردن میزان ارزش افزوده استان با هدف رونق اقتصادی اظهار کرد: با این سسیاست قصد داریم، مانع خام فروشی در استان شویم تا راهکارهای رونق تولید بیش از گذشته باشد.

استاندار زنجان با تاکید بر رونق صنعت گردشگری استان به دلیل بالا بودن ظرفیت های بالقوه خدمات در این بخش بیان کرد: در اولین گام شهر سلطانیه را مشمول ستاد بازآفرینی شهری کردیم تا روند توسعه شهری در این شهر تاریخی سرعت بگیرد.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه در مدت کمتر از دو ماهی که در این استان مشغول خدمت هستم، از ناحیه هیچ کدام از نمایندگان تحت فشار نبوده ام و تلاش بر بهره مند شدن از نظرات و ایده های آن ها بوده است.

حقیقی در پاسخ به سوالی درباره نحوه برکناری رئیس وقت آموزش و پرورش استان با دخالت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شیوه برکناری این مدیر مطلوب نبود، هر چند این اقدام جزوء اختیارات وزیر آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر چابک سازی نحوه مدیریت ها در استان با هدف تسریع در امور و خدمت رسانی متذکر شد: در این راه مدیران پویا و خستگی ناپذیر شناسایی می شوند و مدیری که نتواند با برنامه های ما همسو باشد، باید از قطار خدمت رسانی خارج شود.

استاندار زنجان با ابراز تاسف از عقب ماندن استان در حوزه خدمات اعلام کرد: در این بخش سهم استان نسبت به متوسط کشوری۲۷ درصد عقب مانده است، در حالی که این بخش به لحاظ درآمدزایی با سرمایه های اندک پیشتاز است.

حقیقی در تکمیل صحبت هایش ادامه داد: سهم صنعت استان در مقایسه با متوسط کشوری تنها یک درصد عقب مانده و در بخش کشاورزی نیز نسبت به متوسط کشوری۶۸ درصد جلوتر هستیم.

استاندار زنجان درباره زمان معرفی معاون یاسی و امنیتی استانداری یادآور شد: معرفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری از طرف بنده انجام گرفته و برای طی مسیر استعلام ها و مکاتبات مربوطه کمی زمانبر است و امید داریم در زمان کوتاه این انتصاب نهایی شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست