• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۲۰
  • شناسه خبر: 10684

اتمام پروژه ها در توسعه اقتصادی استان اثرگذار دارد

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: اتمام پروژه ها در توسعه اقتصادی استان بسیار اثرگذار است. دکتر  فتح الله حقیقی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با شناختی که بنده از روحیه جهادی و اقدامات ارزشمند شما  در ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: اتمام پروژه ها در توسعه اقتصادی استان بسیار اثرگذار است.

دکتر  فتح الله حقیقی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با شناختی که بنده از روحیه جهادی و اقدامات ارزشمند شما  در پیگیری امورات و ارائه خدمات مثبت در سطوح مختلف دارم امیدواریم با این رویکرد گامهای موثری برای توسعه با همکاری همدیگر  داشته باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حفظ شأن و جایگاه دستگاه ها امری ضروری است و ما هم وظیفه خود می دانیم از دستگاهها از جمله دستگاه قضایی برای ارائه خدمات بهتر و در شأن مردم استان  حمایت کنیم.

حقیقی حمایت از واحد های تولیدی ، اتمام پروژه های نیمه تمام را جهت توسعه و در راستای ایجاد اشتغال از برنامه های جدی استانداری برشمرد و افزود :

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به سفر های استانی و بازدید های سرزده  از دستگاه ها و سطح شهر اظهار کرد :این اقدامات نه تنها هزینه نداشته، بلکه آثار و نتایج بسیار خوبی در استان داشته و امیدواریم با تعامل و همکاری همه مدیران خصوصا شورای تأمین بتوانیم  بستر های خوبی برای پیشرفت و امنیت استان فراهم کنیم

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست