• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۲۰
  • شناسه خبر: 10676

تکواندوکاران زنجان بدشانس بودند

پیام ملّت – دبیر هیات تکواندو استان زنجان: درباره علت دعوت نشدن تکواندوکاری از استان به تیم ملی گفت: متاسفانه تکواندوکاران استان بدشانس بودند. مجتبی حبیبی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» در این باره بی ...

پیام ملّت دبیر هیات تکواندو استان زنجان: درباره علت دعوت نشدن تکواندوکاری از استان به تیم ملی گفت: متاسفانه تکواندوکاران استان بدشانس بودند.

مجتبی حبیبی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» در این باره بیان کرد: هر چند انتظار داشتیم، از جمع ۵ تکواندوکار استان در اردوی انتخابی تیم ملی حداقل ۲ تکواندوکار پذیرش شود، اما در نهایت در دور یک چهارم نهایی حذف شدند.

وی با بیان اینکه شانس با تیم زنجان در رقابت های انتخابی بزرگسالان یار نبود، اظهار کرد: شاید تکواندوکاران استان به لحاظ فیزیک بدنی در شرایط ایده آل نبودند و باید بررسی شود.

دبیر هیات تکواندو استان در ادامه از حضور احمد کردلو در مسابقات جهانی پاراتکواندو خبر داد و یادآور شد: این رقابت ها به میزبانی آنتالیا در ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش آنا، در رقابت های انتخابی اخیر تیم ملی در بخش کیوروگی از بین ۳۲ تکواندو کار دعوت شده به اردوی تیم ملی از استان زنجان کسی حضور نداشت.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست