• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 10688

اطلاع رسانی پرونده های قضایی از کانال شورای اطلاع رسانی

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی برای پایش اخبار و اطلاعات قوه قضائیه یک امر ضروری بود چون همه ما در انتشار اخبار دستگاه قضایی که با آبرو و حیثیت افراد سروکار دارد، یک وظیفه و ی ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی برای پایش اخبار و اطلاعات قوه قضائیه یک امر ضروری بود چون همه ما در انتشار اخبار دستگاه قضایی که با آبرو و حیثیت افراد سروکار دارد، یک وظیفه و یک تکلیف قانونی داریم و بایستی با انتشار اخبار اذهان عمومی را نیز مدیریت نماییم ، طوری نباشد که با انتشار یک خبر جامعه دچار التهاب و تنش شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان که با حضور اعضای شورای قضایی استان برگزار شد، با بیان اینکه  مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه بر اطلاع رسانی دقیق اقدامات و عملکرد دستگاه قضا تاکید و افزودند:  اطلاع رسانی فقط گفتن خبر در صدا و سیما و رسانه ها نیست، بلکه یک کار هنری و جذاب می باشد تا جائیکه مردم برای شنیدن خبر علاقه داشته باشند.

وی اظهار کرد : اگر ما امروز در امر اطلاع رسانی در صحنه نباشیم جای ما خالی نخواهد ماند و جای ما را افرادی پر و میدان داری خواهندکرد تا جائیکه  ممکن است خواست خودشان را به بدنه جامعه تزریق خواهند کرد که بایستی با حضور موثر و به موقع در میدان عرصه را برای دشمنان  تنگ نماییم.

وی ضمن مهم برشمردن اخبار دستگاه قضایی برای اذهان عمومی گفت: در انتشار اخبار دستگاه قضایی همه جوانب باید مد نظر قرار گیرد تا از ورود بحران و التهاب به جامعه جلوگیری شود و از آنجایی که امنیت روانی مردم خیلی مهم است و این امر مهم نباید به خطر بیفتد.

صادقی نیارکی افزود: مدیریت و انتشار اخبار و اطلاعات دستگاه قضایی به عهده این شورا است در موضوعات مرتبط با پرونده های  قضایی  ،هیچ مرجعی حق اطلاع رسانی را  ندارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست