• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 10690

اعزام ۴ هزار زنجانی به مناطق جنگی در قالب راهیان نور

پیام ملّت –  فرمانده سپاه استان زنجان  با اعلام اینکه امسال۴ هزار زنجانی در قالب راهیان نور به مناطق جنگی اعزام‌ شده‌اند، گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته تا ۱۲ فروردین‌ سال آینده اعزام اردوهای راهیان نور ادامه دارد. به گ ...

پیام ملّت –  فرمانده سپاه استان زنجان  با اعلام اینکه امسال۴ هزار زنجانی در قالب راهیان نور به مناطق جنگی اعزام‌ شده‌اند، گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته تا ۱۲ فروردین‌ سال آینده اعزام اردوهای راهیان نور ادامه دارد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد کارگروه راهیان نور با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: برپایی این قبیل برنامه ها در قالب برگزاری اردوهای معنوی راهی برای معرفی و شناخت گوشه ای از رشادت های مردان این مرز و بوم در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به معرفی رویدادهای معنوی جنگ تحمیلی برای نسل جوان کنونی بیان کرد: اعزام دو هزار و ۱۰۰ نفر از دانش آموزان به منطق جنگی در طول سال جاری در راستای همین برنامه ها بوده است.

سردار کرمی با یادی از رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل بر لزوم ارج نهادن به جایگاه رفیع شهدا تاکید کرد و ادامه داد: راه شهدار رفتن کار هر کسی نیست، آنها چراغ راه برای آیندگان شده اند و باید بیش از پیش شان و منزلت آن ها تبیین شود.

وی رشادت های اعضای تیپ زرهی۲۱۶ زنجان در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و ادامه داد:  رزمندگان زنجان همواره خط‌شکن بودند و این استان در دفاع از کیان اسلامی سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست